عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دکتر خل و چل

امروز رفتم پیش این دختره! با هم نشسته بودیم و حرف میزدیم (البته اون کارش رو هم میکرد). بحثمون رسید به کیست، و علائم و اینجور چیزاش! گفت دنبال یه دکتر زنان خوب میگردم تا برام سونوگرافی بنویسه، گفتم دکتر زنان خوب سراغ ندارم، از نظر من همه اشون یه جوری خل و چل اند! خندید گفت اتفاقا منم همین فکر رو میکنم یه مشتری هم دارم که دکتر زنانه و یه کم شوته! گفتم اتفاقا منم دکتری که مامانم معرفی کرده رو دیدم و مطمئنم یه تخته اش کمه! کلی بحث کردیم و بعد از نیم ساعت نتیجه گیری گفتم اصلا عادی نیستن! نمیدونم اینا چرا اینجورین، اتفاقا مطب دکتره که مامانم میگه سر کوچه امونه! گفت دکتر م ن رو میگی؟ گفتم آره گمونم! گفت خب مشتریه منم همونه دیگه!!!
خلاصه اینکه ما در مورد یه نفر حرف میزدیم و این خصلت ها رو تعمیم میدادیم به یه صنف!!!
ولی در کل به نظر من همه اشون خل و چل اند

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://narkand.blogspot.com/

ما شیمیدانها که صنفمون هیچ مشکلی نداره

نه خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد