عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

پست آخر سال

 

خوب من چه کار کنم آقای قرخانلو همیشه برام شعر های فوق العاده قشنگ میفرسته منم دلم میخواد شماها این شعر ها رو بخونید، اون وقت میگن: چرا اینقد شعر های این آقا رو می زاری ، حتما یه چیزی هست، یه رابطه ای هست.
شعر رو بخونید خودتون پی میبرید که نمی شه از این شعر ها گذشت:

زندگی با همه وسعت خویش
محمل ساکت غم خوردن نیست
حـاصلـش تن به قضـا دادن نیست
اضطراب و هوس و دیدن و نادیدن نیست
زندگـی کـوشش و راهـی شدن است
زندگی جوشش و جاری شدن است
از تمـاشـاگـه آغــاز حـیــات
تا به آنجا که خـدا میداند...

دیدین گفتم خیلی قشنگه!

جاتون خالی عروسی دیشب خیلی باحال بود، عروس ماه شب چهارده شده بود، البته خودشم خیلی خوشگل بود، عوضش داماد کچل بود ولی مایه دار بود، یه ربعی که با هم میرقصیدن همینطور تراول پنجاه هزار تومنی بود که به عروس میداد، همرو با هم نداد، اول یه تراول بعد پنج تا پنج هزاری و بعد تراول بعدی حساب که کردیم دوازده تا تراول داد ، به قول بابا بایدم میداد عروسی گیرش اومده بود که تو رویاهاشم نمی دید
من با اصرار پریسا(خواهر عروس) رفتم وسط، داشتم میرقصیدم دیدم یه پنج هزاری اومد جلو چشمم ، منم کلی کیفور گرفتمش بعد نگاه کردم ببینم کی داد، با کمال حیرت دیدم داماد بود، اگه لباسم پوشیده بود برام مهم نبود ولی اون سر و وضعی که من داشتم! خلاصه منم با کمال خونسردی با لبخند ازش تشکر کردم و به کار خودم ادامه دادم، بعد دیدم وجدانم بیشتر از این قبول نمیکنه رفتم سر جام نشستم(خدایی وجدان رو داشتی)
من اعتقاد دارم داماد شب عروسیش به نامحرما هم محرمه!(خودتون مطلب رو بگیرید)

پی نوشت:
فردا عیده، این آخرین پست امساله، برای همه آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت رو پیش رو داشته باشیم، و همچنین امیدوارم پارسی باکس در سال جدید دیگه مشکلی نداشته باشه

smsنوشت: خداوندا! نمی دانم چه تقدیری ما را فرموده ای اما؛ برای مردمان خوب این وادی، عطا فرما 1000 امید، 1300 آگاهی، 1380 بهروزی، 1387 لبخند زیبا را!

ملت

وقتی نتایج رو میخوندم خندم گرفته بود

این نشون میده ملت ما واقعا پشت گوششون مخملیه، یا اینکه فکر میکنن ملت پشت گوششون مخملیه(خودم فهمیدم چی گفتم)

همینجوری

آی اونایی که هیچی نخریدین، لااقل به خاطر شگونشم شده یه جفت جوراب برو بخر
صحبتم با اونایی بود که چیزی نخریدن

چقد این روزهای رو دوست دارم، کاش هیچ وقت این روزها تموم نشه

امروز بازم یه کیس مناسب برای زندگی مشترک پیدا شدخدایی شرایطش خیلی خوبه ولی حیف که من قصد ازدواج ندارم

25 ساله، دارای شغل مناسب (دبیر سرویسه یه خبر گزاری)، خونه داره، یه پژو 206 داره، مودبه، خوش قیافس(من ندیدمش ، اینطوری گفتن) حالا هر کی قصد ازدواج داره بگه تا من بهش معرفی کنم

این روزا بازار اس ام اس هم که داغه داغه. روزی 15 تا 20 اس ام اس های دریافتیمونه و خدا میدونی ارسالیمون چند تاس.....
یه مسیج بود نوشته بود، اگه آدما تنقلات بودن من کدوم یکی از تنقلات بودم(اینجوری نبود ولی تو همین مایه ها بود) 90 درصد کسایی که باشون فرستادم به من لقب لواشک دادن، خدایی منم از بین تنقلات لواشک رو خیلی دوست دارم

سه شنبه عروسی دعوت داریم، عروسی دختر دوست بابام، جالب اینجاس که از جشن عقد دعوتیم
خدا کنه خوش بگذره چون به یه تجدید روحیه باحال و اساسی نیاز دارم

 

smsنوشت:گویند غروب ها آسمان و زمین یکدیگر را می بوسند، پس من هم برای تو غروب میکنم،کجایی ای آسمان من!

بو کن! بوی عید میاد

حال و هوای مردم آدمو سر ذوق میاره
اینقدر در تکاپون که آدم فک واقعا چه اتفاقی می خواد بیوفته
یه انتظار شیرین!
یه انتظاری که میدونن بعدش پر از زیبایی هاس!(کلاس رو داشتی)
خیابونا و مغازه ها شلوغ شده، مردم فک میکنن بعد از سال جدید دیگه هیچی پیدا نمی شه برای خرید
میشه بوی عید و بهار رو کاملا حس کرد
هر کی هم نخواد به یه نحوی از این تغییرات تاثیر میگیره
اصلا از بیستم اسفند تا آخر سال یه حال و هوای دیگه ای داره، از بهترین روزهای ساله
ته دلم یه ذره از اون استرس ها و تنش ها کمتر شده

خیال تو

 
دوشنبه سیزده اسفند 1386


فردا روز دیگری است
که بی تو
بر عمر تلف شده افزوده می شود
همین روزها
روز رفتن از راه می رسد
و من طوری از خیال تو گم می شوم
که انگار هرگز نبوده ام ... !