عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

سالمم

هفته پیش که راننده ی مامان و مامان بزرگ بودم واسه رفتن به دکتر خونواندگیمون، یهو به سرم زد خودمم یه چکاب بشم، این شد که منم رفتم و به دکتر گفتم هر چی آزمایشه برام بنویسه و انجام دادم. امروز جواب آزمایش رو بردم پیشش، مشکلی خاصی نداشتم، فقط کمبود ویتامین د داشتم که خودمم به دکتر گفتم هر سه هفته آمپولش رو میزنم، با این حال چهارتا آمپول دیگه برام نوشت با یه مشکل کوچیک دیگه که اینجا نمیشه گفت! تازه چربی خونم نزدیک خطر بود منتها نزدیکه عدد پایینی نه بالایی!

پی نوشت: دارم یه وبلاگ دیگه راه میندازم که باید چند تا مطالب اینجا رو توش کپی کنم! لازمم میشه
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://narkand.blogspot.com/

خدا رو شکر که سالمی. ایشالله همیشه تنت سلامت باشه.
قراره ما هم آدرس اون وبلاگه رو داشته باشیم؟

ممنون، ولی خیلی هم سالم نبودم
مطالبش همیناس، فقط گلچین شده اس

سعید جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://narkand.blogspot.com/

سلام. خوبی خواهر؟ بیست روزه واسه وایمکس تقاضا دادم، خبری نشده که بتونم راحت بیام نت، اما فعلاً که خبری نیست.

بشقاب که الکی تو دست آدم نمیشکنه؟ خب مجبوری اینقد با خشونت ظرف بشوری که بشقاب تو دستت بشکنه؟ یه کم مهربونتر، باملایمت تر، آفرین

چطوری سعید؟ خوبی؟ کاش الان تقاضا میدادی که تخفیف داره، من واسه یکی از دوستام ثبت نام کردم، مال اونم هنوز از مودم خبری نیست

میتونستی یه جور دیگه ای برداشت کنی! مثلا اینکه دستات نحیفه و زور نداره یا اینکه بشقابش سنگینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد