عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تولدانه


اول از همه از پارسی باکس شکایت کنم!
محسن(داوری) مگه نگفتی این ارسال پست در آینده کار میکنه؟؟؟ پس چرا این یکی کار نکرد؟من چهار شنبه پستمو نوشتم و با اعتماد کامل برای ارسال به آینده تاییدش کردم  و این چند روزه به خیال اینکه این پست الان تو صفحه وبلاگمه واسه خودم صاف صاف رفتم و اومدم ولی بعد از چند روز که به اینترنت دسترسی پیدا کردم دیدم هیچ پستی ارسال نشده؟؟؟ فک کنم به قول محسن(رضوانی) باید یقه امیر خان رو بگیرم؟ آهـــــــــــــــــــــــــــــای داداش کجایی؟ این بود نتیجه اعتماد؟؟؟؟؟؟

حالا بریم سر این چند روز
جای همتون خالی کاشان خیلی خوش گذشت ، اول رفتیم ابیانه خیلی جای با حالی بود مخصوصا با اون لباس های جالبشون، شلوار مردونه هاشم که دیگه نگو، خیلی جالب بود همه خونه ها قرمز بود، یواشکی از بانوانشون عکس گرفتم ، با اینکه نوشته بود پیگرد قانونی داره، حالا هر کی میخواد بره منو لو بده(اگه جرات داره)، بعدشم رفتیم نیاسر و گلاب گیری، جاهای دیدنیه شهر کاشان رو سالهای پیش رفتم ولی ابیانه نرفته بودم، تو اتوبوس هم کلی بهمون خوش گذشت، من که از اول تا آخرش وسط بودم و حرکات موزون انجام میدادمبرام آهنگ تولد رضایا اینا رو گذاشتن و کلی شباش هم (حدود50 هزار تومن) جمع کردم،همه فهمیدن تولدمه، وقتی میرقصیدم آقای راننده دید کافی نداشت، همون موقع جاشو با کمک راننده عوض کرد تا بهتر ببینه دو تا اتوبوس بودیم از طرف باشگاه مامان اینا رفتیم ، اتفاقا یکی از اتوبوس ها مال خط تهران گرمسار بود که باز هم اتفاقا جمعه باهاش رفتم گرمسار ، کمک راننده منو شناخت و گفت: تو همونی بودی که همش وسط بودی؟؟ من: کـــــــــــــــــی؟ مــــــــــــــــن؟نــــــــــــــه، من فقط تولدم بودم  بعد سرشو تکون داد وخندید، موقع پیاده شدن هم آقای راننده منو شناخت و سلام گرمی باهام کرد که نگو
تو این چند روزه کلی هدیه های قشنگ گرفتم و کلی هدیه های قشنگ تو راهه بچه های محل کارم که حسابی شرمنده کردن من رو مخصوصا رویا ،ندا، مهدیه و سمیرا
چهارشنبه ای که بچه ها شیرینی میخوردن و تبریک میگفتن 
خانم الف : ایشالا 120 ساله بشی
من: خیلی ممنون ولی زیاده
آقای و: ایشالا 100 ساله بشید
ندا: ایشالا 80 سالگیت
آقای ن: ایشالا 70سالگه بشید
ندا: خوب دیگه بسته دیگه نمی خواد به آرزوهات برسی...
فک کنم سال دیگه تولدم نباشم
دیروزم مینا و مریم تو گرمسار برام تولد گرفتن و بهم هدیه دادن، پنجشنبه هم حمیده اومده بود خونمون که نبودم و قراره خودم فردا برم هدیه امو بگیرم(پرو هم خودتونید،باهاش کار هم دارم، یه گندی بالا آورده که باید برم جمش کنم)
شانس من پنجشنبه موبایلم شبکه نداشت (فقط من نبودم خیلیا اینجوری بودن) خیلی از بچه ها مسیج فرستادن که به دستم نرسید،از همشون ممنون، از همه دوستانی هم که بهم زنگ زدن ممنون، از همه دوستانی که برام کامنت گذاشتن و به یادم بودن خیلی خیلی ممنون مخصوصا بچه های پارسی باکسی خلاصه از همه دوستانی که تولدم رو تبریک گفتم بی نهایت ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
یه کوچولو و آقاییش شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..تولدتون مبارک :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد