عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

بدون عنوان


چند روزه دلم گرفته، حسه آدمی رو دارم که رو دست خورده!یعنی واقعا رو دست خوردم؟از کی؟ از چی؟ کی ؟ کجا؟نکنه دارم خل میشم خودم خبر ندارم؟!اونجوری نگا نکن دارم جدی حرف میزنم! من حسم بهم دروغ نمیگه! حتما یه خبرایی هستزودتر بیا خودتو لو بده قبل از اینکه خودم مچتو بگیرم(این الان مخاطبش کی بود به نظرت؟) خوب چه کار کنم حس بدی نسبت به همه پیدا کردم، فکر میکنم آخرش از پشت خنجر بخورم(یاد فیلم زخم خنجر رفیق افتادم)
_وا دختر، چی داری میگی؟ معلومه چت شده؟
_اگه میدونستم چم شده که این چرت و پرت ها رو نمی نوشتم
_عاشق شدی؟
_اَه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه، تا میام یه چیزی بگم  همه میگن عاشق شدی؟ بابا من یه بار یه همچین غلطی رو کردم  و دیگه حاضر نیستم این غلط رو تکرار کنم، البته بهتره بگم یه بار گول خورده ام
_باورم نمیشه یعنی توام؟
_ بله! منم
_تعریف کن ببینم چطوری گول خوردی؟
_میشه گیر ندی؟ نمی خوام یاد اون روزا بیوفتم
_باشه، نگو ولی من بالاخره ته توشو در میارم
_بی مزه، به جای اینکه الان بگی من چه کار کنم ، خاطرات چند سال پیش رو میاری وسط!
_خوب برای اینکه منم واقعا نمی دونم چه مرگت شده؟
_یعنی هیچ کس نیست به من بگه وقتی آدم یه همچین حسی رو پیدا میکنه باید چه کار کنه؟
_نمی دونم والا
_


پی نوشت: نمی خواد زیاد حرف های بالا رو جدی بگیرید(حالا اگه خواستید یه ذره رو جدی بگیرید)

نظرات 2 + ارسال نظر
سکوت شبانه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

یه والی برای من پیش اومده البته قبلش میدونم هر گردی گردو نیست ولی شما بهار من تشریف ندارید ایا ؟

راستش من که شما رو نمیشناسم ، نمی دونم یعنی شما منو میشناسی؟ :|

همسایه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://manbito.blogsky.com

نیستی؟
بهار سکوت شبانه نیستی؟
راستی تولدت مبارک وعشق هیچ جا نیست اینو بهت قول میدم

مگه شما هم با سکوت شبانه نسبتی داری؟؟؟
چرا منو گیج میکنید!
مرسی از پیام تبریکت، و من معتقدم اون عشقی که تو ازش یاد کردی هیچ جا نیست ولی این عشقی که من میگم همه جا هست :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد