عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

مخلوط

چرا اینجوری نگاه میکنی؟الان وقت آزادمه! هم دارم پست مینویسم، هم دارم پست میخونم، هم دارم کامنت میزارم، هم دارم کامنت جواب میدم، هم دارم اس ام اس بازی میکنم، هم دارم آهنگ گوش میدم (الان آهنگ "خدانگهدار"  خیلی قشنگه نوشته رامین بی باک ولی صداش شبیه شادمهره)هم اینکه دارم فوتبال نگاه میکنم

امروز مهدیه یه اس ام اس روانشناسانه برامون خوند که خیلی جالب بود دلم نیومد اینجا نزارمش، خدایی تغلب نکنید و بعد از اینکه برای خودتونو انجام دادین بعدا به آخر این پست نگاه کنید تا جوابشو بدم
فرض کنید تو یه کشتی وسط دریا با 5 تا جونور(جوجه،پلنگ،گاو،گوسفند،اسب)بودین و بعد مجبورین 4تا از جونورها رو بندازین تو آب؛ به ترتیب کدوم یکی رو مینداختین تو آب؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
من خودم به ترتیب اینا رو انتخاب کردم: پلنگ،گاو،اسب،گوسفند

دیروز داشتم بلاگر رو بررسی میکردم(کار میکردم)خیلی چیز های جالبی داشت، مهمتریناش که من خیلی خوشم اومد این بود که محتوای بزرگسال داره که اگه فعال کنی بازدید کننده تو رنج سنی خاصی میتونن وبلاگتو ببینن! این خیلی عالیهو یکی دیگه اینکه ازت می پرسه میخوای وبلاگت تو موتورهای جستجو شناسایی بشه یا نه! و این برای من خیلی مهمه چون وبلاگم شخصیه و دلم نمیخواد از طریق موتورهای جستجو به وبلاگم برسن!چون الان بیشتر بازدید کننده ها از طریق موتورهای جستجو میان به وبلاگم(قابل توجه برادران زحمت کش پارسی باکس)

دیشب برنامه چراغ خاموش خیلی عالی بود، در واقع تو دل همه وحشت انداخت، در مورد بلوتوس و فیلم های شخصی بود، پیشنهاد میکنم یکشنبه هفته آینده حدودا ساعت 10:45 این برنامه رو ببینید

دیروز یه فحش یاد گرفتمتو اتوبوس بودم ، یهو ترمز کرد و راننده به آقایی که یه دفعه پریده بود تو خیابون گفت: هـــــــــــــــــــوی سیرابیکلی خوشمان آمد و یک کلمه به کلمات زیبایمان افزوده شد
بسه دیگه میخوام برم درس بخونم


پی نوشت:جوجه: بچه ات؛ گاو: اموالت؛ گوسفند: خانوادت؛ پلنگ: غرورت؛ اسب: عشقت

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
از تست روانشناسی خیلی خوشمان آمد.
سیرابی هم دوست داشتم!

منم خیلی خوشم اومد D:

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

تست جالب بود. به نظرم درست میومد. من ۲۵ سالمه. نمیدونم خوشت مباد ۲۵ ساله ها وبلاگت رو بخونن بیا نه. کم خوندم ولی خوشم اومد.

اختیار دارین
وبلاگ من همگانیه ! موردی غیر اخلاقی نداره
مرسی :)

عمو سیبیلوو دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

سلام

بزرگمهر :

( همه این چهار چیز را جویند ولی کس جملگی در نیابد < تندرستی . شادی . راستی . دوست مخلص )

امیدوارم همیشه شاد باشید .

بزرگمهر یه جایی گفته:"اندر جهان، آن کس که کردار به سخاوت بیاراید و گفتار به راستی، نیکبخت‌تر است"
مرسی عموجان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد