عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دنیای مجازی

یه بخشی از کارمون مربوط میشه به جامعه های مجازی
به خاطر همین تو اکثر جامعه های مجازیه ایرانی عضوم و کلی وقت گذاشتم تا بررسی شون کنم، از حق نگذریم تو ایران کلوب از همه جامعه های مجازیمون کامل تره و پیشنهاد میکنم حتما عضو شید و از کلوب ها لذت ببرید، هر کی خواست بگه تا بهش دعوت نامه بدم( تا اونجایی که میدونم همه تو این جمع، عضو کلوب هستن) تو کلوب فقط دوستانی رو ادد کردم که کاملا میشناسمشون.
چند وقت پیش از یه نامرد گفتم که با وجود زن و بچه به یکی پیشنهاد ... داده بود؛ تو همین کلوب بود، پس چیزی رو تضمین نمی کنم اگر چه فیلترینگ خودشون خیلی قویه 

از ایرانی ها بگذریم میرسیم سراغ کلوب های جهانی، تا دلتون بخواد ورچوال سیتی داریم(virtual city or virtual world)
یکی از قوی ترین و قدرتمند ترین دنیاهای مجازی Erepublik ه که به معنای واقعیه کلمه یک دنیای مجازیه از همون لحظه که برات دعوت نامه میفرستن تو یکی از شهروندان این سایت میشی، وقتی رویا لینکشو برام فرستاد جدی نگرفتم ولی روز بعدش عضو این دنیا شدمتقاضای کار دادم، چون ناشی بودم تو تسلیحات تقاضای کار دادم و هنوز یک ساعت نگذشته بود که برام کار پیدا شد، یه رئیس نازنینی دارم که نگووقتی با حقوق پیشنهادیش موافقت نکردم سریع حقوق بالا بهم پیشنهاد کردو با حقوق بالا شدم یه کارمند رسمیه تسلیحات، وقتی همکارام رو دیدم به این نکته پی بردم که تنها خانم این کمپانی منم رئیسم خیلی خوبه کلی روز اول با هم صحبت کردیم و توصیه هایی کرد که بتونم اینجا یه شهروند باقی بمونم
فکر نمی کردم ایرانی پیدا کنم ولی وقتی تو محیط کار وزندگیم سرک کشیدم دیدم همه ایرانی هستن، جالب اینجاس که چند روز پیش تو این جامعه ایران و پاکستان با هم چنگ کردن و ایران پیروز شد
جالب تر اینجاس که  وقتی جنگ میشه باید تو این جنگ شرکت کنی
هر روز باید غذا بخوری ، سر کار بری، تمرین کنی و...
تازه توی این جامعه هدیه هم میگیریچون کسی رو نمی شناختم به غیر از رویا و آقای الف کسی رو ادد نکردم و اینا هم چون به من لطف دارن هر دوشون برام هدیه فرستادن و منم به طبع براشون هدیه فرستادم
میزان خوبی( wellness) ، میزان پولی که داری و میزان طلا هایی که داری رو بهت نشون میده ، رئیسم گفت روزی یه دونه غذا ی سه ستاره بخور تا همیشه زنده بمونی
خیلی راحت تر از این دنیا میشه خونه و امکانات خرید
خلاصه این چند روزه دارم تو یه دنیای دیگه هم زندگی میکنم
هر کی مایل بود بگه تا براش دعوت نامه بفرستم



پی نوشت: من فمنیست نیستم، برای مرد ها احترام زیادی قائلم، اگه از نامردیشون مینویسم اینم میدونم هستن کسانی که از این گروه ها مستثنی اند، درسته تعدادشون کمه ولی منکر این نیستم  که مرد خوب وجود نداره، خیلی دلم میخواد ذهنیت خوب داشته باشم ولی نمی دونم چرا به محض اینکه می خوام این ذهنیت رو تو خودم بارور کنم اتفاقاتی میوفته که بت ها برام شکسته میشه؛ یه نمونه اش دیشب، کلی ازش تعریف کرده بودم و هر جا میرفتم میگفم یه پسر آقاییه که نگو!!!! ولی دیشب فهمیدم اونم پدر سوخته در اومد. نمی دونم چرا اینجوری میشه !!!
پس لطفا ذهنیتت رو  نسبت به این که من فمنیستم تغییر بده!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

از اون جایی که من اصلا فکر نمیکنم و فقط حس میکنم
الان یه حس غریبی بهم میگه من بازم به این وبلاگ اومدم
نمیدونم این حسه هی باید خود نمایی کنه و بگه من قبلا اومدم...
ببین الان خداییش پسرا همه عوضی شدن
من حرفاتو قبول دارم
بین همه دوستام(۱۰۰۰۰۰۰۰نفر) یه آدم حسابی پیدا نمیشه
همه دنبال ...
وافراد خوب مثل من خیلی کمه
من عادت دارم از خودم تعریف کنم به دل نگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد