عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دلم گرفت

HTML clipboard


دلم میخواد الان برم بغلش کنم و تو بغلش گریه کنم
ولی نمی دونم چطوری باید آرومش کنم
نمی دونم چی بهش بگم تا آروم شه!
تمام مدتی که داشت با تلفن حرف میزد جلوی چشمم بود
معنیه واقعیه به پهنای صورت اشک میریزه رو دیدم
اگه اون همسر نامردش جلوی دستم بود میدونستم چه کار کنم
اول یه سیلی میزدم تو صورتش، بعد هر چی از دهنم در میومد نثارش میکردم
اینقد خار و حقیرش میکردم تا دلم خنک شه
الان دو سه ماهه براش زندگی نزاشته
هر روز با چشم های پف کرده میاد، و هر وقت با تلفن حرف میزنه گریه میکنه!
یه مرد دیگه از زندگیش چی میخواد؟
همسرش فوق لیسانس زبان
اینقد نازنین و فهمیده است که هر مردی آرزوی داشتنش رو داره ولی همسر نامردش فقط بلده اذیتش کنه
اینقد ناراحت شدم نه اینقد ناراحت شدیم که الان یه جو وحشتناکی حاکمه
غم و غصه های خودم یادم رفت
دلم میخواد بغلش کنم و تو بغلش گریه کنم