عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

یه روز خاص

اگه تونستی حدس بزنی چه روزیه؟ نمی تونی! چون تو این دو سال تا حالا در مورد این موضوع ننوشته بودم!
سه سال پیش  تو یه همچین روزی من با وبلاگ و وبلاگ نویسی آشنا شدم و اولین وبلاگ خودمو ساختم(دروغ چرا من نساختم من فقط می نوشتم)
سال 84 بود که تو یه همچین روزی وبلاگ نوشتم و از اون به بعد شدم معتاد وبلاگ! اولشم با بلاگفا شروع کردم،( هنوزم اون وبلاگ پا بر جاست) خدا خیرش بده مسعود رو ،من رو با این دنیا آشنا کرد(الهی فوق قبول شی)
اون روزهای اول که ذوق داشتم، در روز هفت، هشت تا پست میزاشتم تو وبلاگم(چه بیکار بودم)
چند هفته بعد از اون وبلاگ، وبلاگ خا..... رو ساختم، بعد دو سه تا وبلاگ دیگه که متاسفانه بنا به دلایلی حذفش کردم، یکی از منفور ترین کارها هم همین حذف کردن وبلاگه، بیشتر ما وبلاگ نویسا، وبلاگامون همدممونه، تو تمام لحظه های خوب و بد شریکمونه، یه جورایی تنهاییهامونو باهاش پر میکنیم، فک کن چندین ماه، شایدم چندین سال تمام تراوشات ذهنیتو توش بنویسی، بعد خیلی راحت با یه کلیک حذفش کنی! تا حالا دو تا از وبلاگام رو مجبور شدم حذف کنم و بعد از حذف کردنشون مثل مادری که بچه اش رو از دست داده نشستم گریه کردم؛ تو بچه های وبلاگ نویس یکی از دوستام هست که هر چند ماه یه بار وبلاگشو حذف میکنه(آمار پنج تاشو من دارم، بقیه اش رو خدا عالمه)یکی دو بار که ازش پرسیدم گفت:" سخت بود ولی مجبور بودم" غیر از این هم انتظاری نمی رفت چون آدم فوق العاده صبوریه! مثلا اگه این وبلاگ حذف بشه فکر میکنی من چه حالی پیدا میکنم؟! خوب معلومه تا یه ماه عزا دارم ولی بعدش می دونم شروع میکنم چون بدون نوشتن دق میکنم( خوشبختانه این سرویس امکان بک آپ گرفتن از نوشته ها رو از همون ماه های اول گذاشت(بعد از اینکه چند تا از پست ها در اثر یه سهل انگاری حذف شد) و من بک آپ تمام صفحات وبلاگمو دارم)!
داشتم از آمار وبلاگ هام میگفتم! بعد از اون چند تا وبلاگ، اینجا تاسیس شد، بعد یه وبلاگ دیگه که خودم حذفش کردم، بعد یه وبلاگ گروهی، بعد الانم تو هر سرویس تازه تاسیسی که بگی یه وبلاگ زدم که بیشتر از نود درصدشون آدرسشون همین baharan است.
در حال حاضر هم چهار تا وبلاگ رو آپدیت میکنم و به وبلاگ نویس بودن خود افتخار!
یه خبر خوب برای استقلالی های عزیز بدم، سرویس استقلال بلاگ هم راه افتاده، هنوز بررسیش نکردم، اگه چیز بدرد بخوری داشت حتما میگم، امکاناتش مهم نیست، مهم اینه که استقلالیه!


پی نوشت:یه چیزی در مورد پست قبل بگم! خوشبختانه پیدا شدن افرادی که جواب مثبت به اون سوال دادن.

اضافه نوشت: با اینکه بیشتر از یکی دو ساله فایر فاکس اومده ولی هنوز فرهنگش جا نیوفتاده، فقط کافیه یک بار با فایر فاکس 3 کار کنی تا دیگه اسم  اکسپلورر رو نیاری، خدایی سرعت لود شدن صفحه ها تو فایر فاکس 3 بی نظیره، هنوز موفق نشدم از کروم گوگل استفاده کنم ولی از بین مرورگرهای فعلی فایر فاکس رو ترجیح میدم و همین کافیه که هیچ اثری از اکسپلورر تو سیستمم نباشه! حالا مشکل اینجاس که نصف بیشتر سایتها و وبلاگ ها هنوز هم تو فایر فاکس مشکل دارن و وقتی باز میکنی چیزی جز یه قالب بهم ریخته و نوشته های درهم نمی بینی! اونجاس که تنها راه حل ممکن گوگل ریدر میشه! وقتی امروز برای خوندن وبلاگ ها و وب سایتهایی که تو فایر فاکس مشکل دارن ، گوگل ریدر رو باز کردم متاسفانه با صفحه ی خالی مواجه شدم! گمون کنم ریدر هم با فایر فاکس مشکل داره! به نظر شما چاره چیه؟!!!

اضافه نوشت بعد: نَمُردیم و بُردِ لیورپول از منچسر رو دیدیم. شانس باهاشون یار بود وگرنه اگه منچستری ها اون گل رو به خودشون نمی زدن چه کار می خواستن بکنن!



نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://Www.Love.Blogsky.Com

سلام
مبارک باشه این روز مبارک!
یه سوال.
شما چه جوری از هر پس یه بک آپ بر می دارید؟!

خوب راستش منظورم یه سرویس وبلاگ دیگه بود :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد