عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

آب


از همون دوران بچگی بهمون میفهمونن که آب مایه حیاته، تو کتاب های درسیمون میخونیم، بدون غذا یک هفته زنده ایم ولی بدون آب فقط سه روز!

تو پاییز و زمستون خدا رو شکرمیکنیم به خاطر بارون و برفی که برامون مقدسه و مایه ی رحمته، و تو تابستون به وزارت نیرو فحش میدیم که چرا اینقدر بی عرضه ان (تو زمستون از بس بارون میاد همیشه دریچه سد رو باز میزارن تا لبریز نشه ولی تو تابستون مینالن که کم مصرف کنید آب نداریم! خوب این یعنی نهایت بی عرضگی)


تو وبلاگمون داستان کوتاه در مورد آب مینویسیم همینطور جملات کوتاه(دقیقا یادم نمیاد متنش چی بود ولی یادمه چندین پست به نام آب دارم )


همیشه پول آب خونه میاد هزار تومن ولی اینبار اومده دوهزارو سیصد تومن و پایین قبض بهمون هشدار دادن که شما از مصرف کنندگانی هستین که بالاتر از میزان استاندارد استفاده میکنید و دفعه ی بعد بابت این موضوع جریمه میشید
(خدایی اینجا فحش نداره!) نمی دونم والا! پنج نفر آدم و یه خونه سه طبقه، این میزان مصرف جریمه داره؟!

زمستون وقتی از پیست اسکی یا برف بازی میای تنها چیزی که میتونه سرما رو از تنت در بیاره دوش آب گرمه و تابستون وقتی از کلکچال یا درکه میای تنها چیزی که میتونه گرما رو از تنت در بیاره دوش آب سرده!


اگه بخوام از آب بنویسم اینقد موارد زیاده که تمومی نداره!


حالا اینا همه رو نوشتم که بگم الان هلاک یه لیوان آب سردم(دو تیکه یخ توش باشه)

فک نکنی کم آوردما! نه! تو این دوهفته چیزیم نبود ولی الان دو سه روزه وقتی ساعت از 3 میگذره لحظه شماری میکنم تا موقع افطار! خیلی تشنه ام میشه! گشنه نیستم (یعنی الان دیگه جای خودشو به ضعف داده که میلی به خوردن غذا ندارم ) ولی هر کاری میکنم تشنگی رفع نمی شه!
 میتونم تحمل کنما! لحظه های بد تر از این رو داشتم، پارسال یک رو که شیف کاری تو نمایشگاه داشتم ، وقتی ساعت شیفتم تموم شد(3 پی ام) رهسپار خونه شدم و کلی مسیر رو پیاده گز کردم، این شد که وقتی رسیدم خونه هنوز یه ساعتی به افطار مونده بود و از زور تشنگی نشستم گریه کردم! هر کی بهم رسید گفت بخور خدا هم اینجوری راضی نیست! ولی اگه میخوردم خودم راضی نمی شدم(از تشنگی که نمی مردم)، بالاخره افطار شد و به اندازه دو تا پارچ آب خوردم(گلاب به روتون تا دو روز تو دستشویی بودم)
الانم خیلی تشنمه ، یه عکس خوشگل از آب دارم که نمی زارمش چون ممکنه بقیه هم مثل من بشن(حالا امروز که بگذره فردا که دوباره چشمم بهش بیوفته و هوس یه لیوان آب خنک...) پس کلا بی خیال! عکسی در کار نیست

همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

سعید پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

شرمنده من از شکلکای تو برا وبلاگم استفاده کردم
خیلی خوشم اومده بود...
اگه خیال میکنی خز شده بگو پاکش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد