عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

من آن تک درختم


ای سـاربان، ای کـاروان، لیلای من کـجا می بری
با بردن لیلای من، جان و دل مرا می بری
ای ساربان کجا می روی، لیلای من چرا می بری
در بسـتن پیمان ما، تنها گواه مـا شد خــدا
تا این جهان بر پا بود، این عشق ما بماند به جا
ای ساربان کجا می روی، لیلای من چرا می بری
در بستن پیمان مـا، تنها گواه مـا شد خـدا
تا این جهان بر پا بود، این عشق ما بماند به جا
ای ساربان کجا می روی، لیلای من چرا می بری
تمامی دینم به دنیای فانی، شراره ی عشقی که شد زندگانی
به یاد یاری خوشا قطره اشکی، به سوزه عشقی خوشا زندگانی
همیشه خــدایا محبت دلــها، به دلـها بماند بسان دل مـا
که لیلی و مجـنون فسانه شود، حکــایت مـا جـاودانه شود
تو اکنون ز عشقم گریزانی،
غم اندازه عشقم نمی خوانی،
از این غم چه حالم نمی دانی،
پس از تـو نمودن برای خـدا، تو مرگ دلم را ببین و برو
چو طوفان سختی ز شاخه ی غم، گل هستی ام را بچین و برو
که هستم من آن تک درختی، که در پای طوفان نشسته
همه شاخه های وجودش، ز خشم طبیعت شکسته


پی نوشت: آهنگ بالا با صدای محسن نامجو(لینک )
پی نوشت بعد: امروز شدید تو مُد این آهنگم
پی نوشت بعد بعد: دیروز آخرم به مطب دکتر نرسیدم، یعنی وقتی رسیدم دیگه ویزیت نمی کرد(وقتی تمدد اعصاب پیدا کردم همه چیز رو می نویسم)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرناز چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
خوبیییییییی؟

یه ژسر دوس داشتنی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

دعا میکنم تمدد اعصاب پیدا کنی.
تمدد از مدد میاد چه جالب فکر کنم باب افتعاله
تا حالا به کار نبرده بود
تمدد اعصاب.تمدد=امداد=حرف عله=تمدد

یه پسره دوس داشتی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

اون بالایی هارو چرت وپرت کفتم جدی نگی
اصلا عربی بلد نیستم
محسن نامجو خیلی خوب بود
ولی تو راک رضا یزدانی یه چیز دیگس
حتما آهنگاشو گوش بده
شعراشم از یغما گلروییه...

سعید دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. بالاخره فرجی شد و کانکت شدیم. از وقتی آمدم دارم واسه خوابگاه دعوا می‌کنم، ولی خوب روزنه‌های امیدی پیداشده.
اگه خدا بخواد آپ هم می‌کنم، به زودی...

کلی حرف واسه گفتن دارم، که باشه به وقتش. خیلی دلم تنگ شده بود، الآن باز شد.

اینجا چرا شکلک نداره؟ پارسی باکس هم همش میرفت صفحه‌ی خانگیش...

ندا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

محسن نامجو......
خوشم میاد ازش
کاش انقدر سریع در موردش قضاوت نمی کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد