عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

خوشحالم


پنج شنبه هفته ی دیگه جشن نامزدی دعوتیم! در پوست خود نمی گنجم
فک کن با یه ارکستر محشر! یه جشن نامزدی! وای چی میشه!


پی نوشت: من اسمایلی های خودمو میخوام! من وبلاگ خودمو میخوام
پی نوشت بعد: ما یه کار غیر اخلاقی کردیم! آلبوم یه شاخه نیلوفر چاووشی رو دانلود کردیم! ما یعنی دسته خلافکار بروبچس همکار


اضافه نوشت: دوباره سر و کله اش پیدا شد، میگه" یه روز آه  من میگیره، ببین کی بهت گفتم!" مگه من چه کارش کردم که اینجوری میگه؟؟؟ الهی خیر نبینی دلم دوباره به شور افتاد، تازه داشت آروم می شد
اضافه نوشت بعد: گلوم درد میکنه، چشمام گرمه! سرم درد میکنه و گیج میره! فک کنم رویا کار خودشو کرد و ویروس رو به منم داد!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مارال جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://dokhtaretanha.blogsky .com

سلام خانوم خانوما خیلی ادمه زبل وشری هستی چه ماجراهایی داری همیشه می ام سر میزنم نوشته هاتو میخونم
خوشحال میشم اگه شمام بیای به من سر بزنی منتظر قدمهای
بهاریت می مونم

مارال

حسن یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.hasanalmasi.ir

ای بابا. تو چند تا وبلاگ داری؟

امیر علی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

اوه اوه اوه.بدر پایین ببین چه دعواییه.مشت اول ۱۰۰ یورو.برو تا نزدن دل و روده ی همدیگرو نریختن بیرون سواشون کن.البته فکر کنم این وسط فقط ندا شهید بشه.اینا کین دیگه.اه اه.واقعا که.مطمئنی ندا از ما بزرگتره.یه جوری حرف میزنه من فکر کردم ۲ سالشه.

یه وقت خجالت نکشیا.محسن چاوشیو تا شما بدبخت نکنید که ولش نمیکنید.اخرش از دست شماها میره سبری میفروشه.ایشاللاه پلیس بیاد بگیرتون بندازتون تو یه اتاق دربسته صبح تا شب نوار سخنرانیای امام خمینی و احمدی نژاد رو براتون بزاره.(البته احمدی نژادشو تصویری با کیفیته دی وی دی)

جا داره اینجا منم یه اعترافی بکنم .منم اهنگاشو دانلود کردم.ولی با دقت گوش نمیدم.تا وقتی که برم سی دیه اوریجینالشو بخرم.اوریجینال.یه باره دیگه همه تکرار کنن.اوریجینال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد