عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

ویروس


عارضم به خدمتتون که اینجا الان ویروسیه، چون نویسنده ویروسیه، پس مواظب باشید یه وخ آنفولانزا نگیرید، من گفتم؛ نیای بگی از تو گرفتما!!!!

این چند روزه جز بخور و بخواب کار مثبت دیگه ای انجام ندادم، درسته همش خواب بودم، ولی حسرت یه خواب چند ساعته رو دارم، چون وقتی تب داری بخوابی جز کابوس چیز دیگه ای نمیبینی! اونم چه کابوس هایی!هر چند واقعیات زندگیم بود همش....
از شنبه تا دوشنبه هم سر کار نرفتم و امروز پس گردنی رئیس را نوش جان فرمودم

الانم بهتر شدم یعنی دیگه تبم قطع شده ولی تازه آبریزش بینیم شروع شده و نیاز به یک قیرگونی اساسی دارم
این هفته همه چی رو اعصاب من بود فقط خدا کنه زودتر تموم شه!همه چی بر خلاف روزهای عادیه؛ کلاس های دانشگاه ، گیر نیومدن کتاب ها، سلامتی جسمی، از همه مهمتر سلامتیه روحی...
وقتی مریضی همینجوریش حوصله هیچ کس و هیچ جا رو نداری، بعد تو همین موقعیت یه آدم روانی پیداش میشه که هر روز کارش اینه که اعصابتو از اول صبح به هم بریزه، اعصابم به جهنم میترسم زندگیمو به هم بریزه!!!
خدایای ما رو از شر هر چی آدم روانیه نجات بده!

خبر رسیده که جمعه هم عمه وسطیه برای نوه تازه متولد شده اش جشن گرفته و اونجا دعوتیم، پنجشنبه هم که نامزدیه پسر دایی مامانه، خدا کنه اینا باعث بشه روحیه ام عوض شه

من دارم میگم همه چی همه جوره رو اعصاب منه و وقتی میام وبلاگم رو میبینم....
حالا باز جای شکرش باقیه که این سرویس بعد از دو هفته به حالت اولش بازگشت


یکی از کارهایی که واقعا دیونه ام میکنه اینه که به کسی اس ام اس بزنی و طرف جوابتو نده،(ازش سوالی بپرسی) من که یه جور توهین حسابش میکنم، اگه زنگ میزدم و جواب نمی داد یه چیزی ولی وقتی اس ام اس میزنی مطمئنی که اگه ده ساعت دیگه هم پیامتو ببینه بهت جواب میده ولی وقتی اینجوری نشه مطمئنن آدم نظرش نسبت به طرف مقابل کاملا عوض میشه(نخواستم بازش کنم ولی این رونوشت بود به آقای الف ف)(اسمایلی آبروداری ، هر چی باشه ما نون نمک هم دیگه رو خوردیم!!)



پی نوشت: این پست رو با اعصابی کاملا متشنج، روانی کاملا پریشان و جسمی کاملا بیمار نوشتم، اگه دیدی بند ها خیلی بی ربطن ، به گیرنده دست نزنید که مشکل از فرستنده است


smsنوشت : دیوانه را محبت آرام میکند؛ ما را محبت تو دیوانه میکند
smsنوشت بعدی: باز پاییز است، اندکی از مهر جاریست، حتی در این دوران بی مهری  باز پاییز زیباست(به مناسبت روز آخر مهر)
شعر نوشت: خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است/ کارم از گریه گذشته، بدان میخندم!

به خدا نوشت: خدا جون شکرت پس چی شد این آرامش قلبی؟

اضافه نوشت: همین الان یه اس ام اس از دکتر خودمون دریافت کردم که بهم آرامش داد ، گفتم شما هم بخونید"
زندگی یعنی ایمان به خیر پنهان در تک تک اتفاقات جهان(بودا)"


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.batista-mohammad.blogsky.com


سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم منو با اسم وبلاگ تخصصی کشتی کج لینک کن بعد خبر بده تا تو رو با چه اسمی لینک کنم

راستی واسه درست کردن لوگو باید چیکار کنم .خواهشنا تو وبلاگ خودم جوابشو بنویس باتشکر

سعید شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

سلام
۲۰ روز دیگه تولدمه ولی زود آپ کردم اگه خواستی بیا...
یعنی نمیخوای تولدمو تبریک بگی؟

سعید یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. منم ویروسی ام. رفتم دکتر گفت باید FDisk پنی‌سیلین بشی، گفتم دستم به دامنت، هم حساسیت دارم، هم اینکه چرا خشونت؟ واسه همین آنتی ویروس سفالکسین داد.

من شک دارم که اعصابی واسه خط خطی شدن واسه‌ت مونده باشه@#9#@ تا یادم میاد ملت رو اعصابت راه می رفتم. فکر کنم باید یه مدت بری مسافرت یه جای دور، بی خبر از دنیا تا جسم و روحت باهم یه نفسی بکشند.@#1#@

---------------------------------------------------------------

پارسی نظر دادم ولی معلوم نشد ثبت کرد یا نه!

ثبت شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد