عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

چن تا خبر

به کلی قید پارسی باکس رو زدم، فقط نمی دونم آرشیو قبلیم رو چه کار کنم؟ همه رو به صورت اچ تی ام الی دارم، ولی نمیدونم چطوری منتقلش کنم به این وبلاگ، شایدم از اینجا اسباب کشی کردم رفتم آفتاب! هنوز مرددم
فردا جشن نامزدیه نداس نامزدی دعوتیم،به خاطر همین امروز زود اومدم و فردا هم نمی رم سر کار
ماشین نازنینمون رو هم فروختیمقرار بود هفته ی دیگه بفروشیم ولی نمی دونم چرا اینقد سریع و هنوز بیست و چهار ساعت نگذشته از چاپ آگهی تو روزنامه، الان دست صاحبان جدیدشه ماشین بدی نبود، هر چند هرازگاهی اذیت میکرد. فک کنم آخرش فردا با آژانس بریم. بابا می خواست برامون گل بخره ولی پولمون نمیرسه (حدود دوازده تومنه) ولی فعلا قرار شد ام وی ام بخریم، هر چند خیلی از قیافه اش خوشم نمیاد دیروز بعد از ظهر که رسیدم، دیدم دم در خونه شلوغه، یه لحظه ترسیدم ولی بعد فهمیدم همه خریدارا دم در جمع شدن، به خاطر قیمت ارزونی که گذاشتیم، ما خودمون ۴۹۰۰ خریدیم ولی ۴۵۰۰ فروختیم!
همه ی بچه ها علاقه ی زیادی به دایی هاشون دارن، مخصوصا دخترا! من عاشق داییمم! فک کن داییم یک هفته اس دست و صورتش با بخار آب رادیاتور ماشین سوخته و تازه دیروز به ما خبر داده! وقتی گفت بهتون خبر ندادم چون میومدین جیغ و داد میکردین نمی دونی چی به ما گذشت تا بریم خونه اشون! تمام صورتش قرمز و باد کرده بود، چشماش یه ذره شده بود، دست راستش خیلی ناجور و عمیق سوخته بود. همون بهتر که اولاش ندیده بودیمش! قربونش برم هر شب با دیازپام میخوابیدهزن داییم میگفت الان خیلی خوب شده، تازه خوب شده بوده اون بود وای به حاله...
دیروز تو اون شرایط بد، فهمیدیم زن داییم حامله اسفک کنم اردیبهشت به دنیا میاد! قربونش برم هانیه که دیگه رف مدرسه و کلی از مدرسه اش تعریف میکرد، هانی روی داییم خیلی حساسه ، به نظر میرسه بچه ی جدید که بیاد دایی اصلا نباید بره طرفش



نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://narkand.pib.ir

سلام.

اول از همه ایشالله دایی جونت مثه روز اولش بشه، صحیح و سلامت.

دوم اینکه ام‌وی‌ام چیه؟ پارسی رو پاس بدار: ماتیز خندان :))
سوم نامزدی خوش بگذره.

چهارم چرا این‌قدر دل جوونای مردم رو می‌شکنی؟ فردا پس‌فردا آه یکیشون دامنتو میگیره ها ;)

پنجم اگه می‌خوای بازدیدکننده ناخواسته نداشته باشی، تنها راهش بلاگره.

ششم من به روزم.

اول مرسی
دوم خدایی خنده ی ملیحی داره
سوم جات خالی کلی صفا داد
چهارم :|
پنجم بلاگر رو هم دوس ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد