عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

اعلام موجودیت

من هستما، یه وخ نگرانم نشین


دارم درس میخونم خیر سرم تا میرسم خونه به جای نت بازی و وبلاگ بازی میرم سر درسم


خدایی همه وبلاگ نویسا دارن درس میخونن، فضا خیلی خلوته

الانم داریم لواشک میخوریم با همکاران
من برم به کارم برسم، اومدم اعلام وجود کنم و برم






اضافه نوشت: چند پست پیش نوشتم دل ممیخواد الان اول بهمن باشه، یادته؟! خوب الان حاضرم خیلی کارها بکنم تا برگردم به اون روز، از شنبه امتحانام شروع میشه! خدا به دادم برسه! الان شدیدن منتظره ۹ بهمنم که امتحانی در پیش نیست

 نیازمند دعاهایصمیمانه و صادقانه اتون هستم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

لواشک لای دندانم گیر گرده....
دلم در دام ذرت مکزیکی جا مانده

خودش منظورمو می فهمه باور کنید

قربونش برم من:*

ندا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

من ندا بودما

سعید سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. نگران نیستیم، دلمان بدجوری برایت تنگولیده است.
کی می خوای از این بلاگ اسکای بری یه جایی که حداقل اسمایلی بشه وارد کرد.
خوب درس بخون...
مندلیف کوچک

راستیتش هنوز جایی رو که مثل پارسی باکس باهاش راحت باشم رو ژیدا نکردم
سعی میکنم خوب درس بخونم D:

ققنوس شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://http:/www.ayneh.parsiblog.com

درود بر شما
از صراحت لهجه شما در نگارش لذت بردم برایتان پیروزی و مخصوصا موفقیت در امتحانات راارزومندم. زیاد نگران نباشید همه امتحانات به خوبی سپری می شوند مخصوصا امتحانات ضمن خدمت که دیگر نمی توان اسم امتحان واقعی روی آن گذاشت .
سبز و جاری باشید
تا درودی دیگر بدرود

ممنون :)
اتفاقا ۶۰ شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد