عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

غیرت


اینقد حال میکنم این مردا بعضی وقتا غیرتی میشنگفتم بعضی وقتا! وگرنه همیشه این غیرتشون بی جاس، ولی در مواقعی پیش میاد که این غیرتی شدنشون کاملا به جا میباشد

امروز صبح که داشتیم از دانشگاه بر میگشتیم حدودا سیزده نفر بودیم که همه با هم بلیط گرفتیم(برامون گرفتن) خلاصه اینکه نصف اتوبوس ما بودیم و نصف دیگه ی اتوبوس هفت هشت تا پسر بی ادب و وحشی!!! وقتی میگم وحشی به معنای واقعی کلمه اینو حس کردم! بی تربیتا از همون موقع که سوار شدن شروع کردن به فحش دادن به هم!!! ما هم که واسه خودمون تا عقب اتوبوس بودیم، طوری که پسرا جلو نشتن و ما عقب اتوبوس که راحت تر باشیم!! این آپاچی ها هم اومدن عقب نشستن! فک کن ما که همیشه اتوبوس رو میزاریم رو سرمون وقتی اینا اومدن بالا لال شده بودیم و ساکت سر جاهامون نشستیم!! ما چهار تا (من، مریم، مینا،سمیه) آخرین نفرای گروه خودمون بودیم و پشت سرمون وحشیا بودن به قول مینا دختر ندیده بودن! از وقتی اینا اومدن بالا یکی از بچه هامون که از همه بزرگتر و هیکلی تره سرخ شده بود و رگ غیرتش این هوا اومده بود بالا بعد که این آپاچی ها شروع کردن با ما حرف زدن و ... ریختن پا شد اومد سمت ما و با اخم گفت ؛پاشید برید جلو! اینقد وحشتناک اینو گفت که ما هر چهار تایی جولوپلاسمونو جم کردیم و اومدیم جلو و پسرای خودمون رفتن عقب!!! حین جابجایی یکی از اون وحشیا به ی گفت چیه داداش اینا مال ما بودن تو روز روشن و .... !! ی هم یخه پسره رو گرفت و گفت خفه میشی یا خفه ات کنم؟ فک کن ی با اون با شخصیتی اینجوری گف از اونجایی که دو برابره پسره بود، پسره نشست سر جاش و دیگه تکون نخورد و ما هم جای جدیدمون نشستیم و واسه خودمون شروع کردیم! کلی از این اخلاق ی حال کردیم!!!
یه دفه دیگه هم غیرتی بازی درآورده بود که نوشته بودم!(تو آرشیو اینجا نیست ) اون موقع وقتی پسره اعتراض میکرد! ی گفت من داداششونم تو چی میگی؟ خلاصه اینکه ما همراه خودمون داداش بزرگمونو میبریم!
پنجشنبه هفته دیگه حسابرسی دارم! برام دعا کنید





sms نوشت:سیاست در برابر صداقت دیگران خیانت است و صداقت در برابر سیاست دیگران حماقت!

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام
خیلی جالب نوشتین؟
اگه مدیریت می خونین یه سر به وبلاگ من بزنین،
وبلاگم در مورد مدیریت توانبخشیه
ارادتمند
www.rehabilitationmangement.blogsky.com

ندا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ

ای بابا خداکنه تا آخرش این داداشا همون دادش بموننو ......
خودت که میدونی سابقشو داشتم که دادشمون الان شده همسرمون

:)
اینا میمونن

سعید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://narkand.pib.ir

سلام.
قد و هیکل داشتن این موقعها به درد می‌خوره دیگه!...
چرا اسمایلیها وارد نمیشه؟ شاید تو فایرفاکس کار نمی‌کنه...

آره تو فایر فاکس کار نمیکنه
چه کارش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد