عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تعدیل

و اینک موج جدید تعدیلات ملت های آمریکا و اروپا به سازمان ما هم رسید و از معاونت ما هم هفت هشت نفری تعدیل شدیم(یعنی منم جزوشون بودم)
دلم برای آقای کارگزینی خیلی سوخت! من که این همه باهاش لج بودم دیروز واقعا دلم براش سوخت! طفلکی خیلی خجالت کشید وقتی گفت تا آخر قرار دادتون(یعنی اسفند) در خدمتتون هستیم و بعد از اون ....
من که تو این مدت(نزدیک دو سال) بیشتر از صد تومن از حقوقم رو خرج نکردم ولی بیشتر به حال رفاقت ها و اون فضای دوستانه تا کارمندی گریه ام گرفت! نمی خواستم گریه کنم ولی این ندا و رویا همچین گریه میکردن که انگار میخوام بعد از عید بمیرم، خب منم گریه ام گرفت :(
آقای خ اومده میگه من تا حالا ندیده بودم کسی به خاطر کار گریه کنه! خدا چی میشد یه ذره به این مردا عقل میدادی تا من اینقد حرص نخورم؟! میگم آقای خ شما که متاهلی چرا این حرف رو میزنی؟ شما میدونی خانم ها تموم زندگیشون با همین گریه کردناشون میچرخه ! هیچ کدوم از ما( همه داشتیم گریه میکردیم چه تعدیلی چه موندنی) به خاطر کار و پولمون گریه نمیکنیم! به خاطر صمیمیتی که بین مون بود و خیلی چیزای دیگه گریه میکنیم!!!!
به مامان اینا هم چیزی نگفتم!
تصمیم دارم این چند ترم آخر بشینم یه کله درس بخونم تا معدلم بیاد بالا

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. همینه دیگه! وقتی به جای ضوابط شغلی، روابط صمیمیانه حاکمه، حق دارند اخراجتون کنند دیگه یه نگاه به همین وبلاگت بنداز ببین چقد آتیش سرکار سوزوندی

ببینیم و تعریف کنیم، شک دارم تو بتونی یه جا بشینی و درس بخونی

چیه حسودیت میشه؟؟؟
اخراج نه تعدیل ! اینا خیلی با هم فرق میکنه!
خدایی اگه من از اون جا برم کی میخواد شیطونی کنه! میدونم جام خیلی خالی میشه و هیشکی نمیتونه جای منو بگیره(اسمایلی خود تحویل گیری مزمن)

خودمم شک دارم بتونم درس بخونم D:

یه پسر دوس داشتنی جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
ولی آگه خدا به جای گریه یه خورده عقل به این دخترا میداد وضعشون بهتر از اینا بود
باید با آقای خ یه مسامحه یا مصافحه یا مصامحه داشته باشم

:|

ندا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

به شما یکی که خدا عقلی نداده با این اسمی که برای خودتون انتخاب کردید: یه ژسر دوس داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد