عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

:/

دوست دارم بیام بنویسم ولی از چی و از کی نمیدونم

دوران رخوت باری رو دارم میگذرونم!

از یه طرف ... همه ی فکرمو درگیر کرده! نمی دونم چرا خودمو مقصر میدونم! حتما مقصرم دیگه!!! فقط از خدا میخوام کمک کنه...

از یه طرف حس بدی نسبت به کار کردنم پیدا کردم، انگیزمو از دست دادم! برای چی کار کنم؟ برای کی؟ تموم این کارا که میخواد بعد از عید رو هوا بمونه پس چرا این همه واسشون وقت بزارم؟
محیط کارمونم که دیگه نگو ! انگار گرد مرده پاشیدن. همه هستن همه میان ولی...
تصور اینکه بعد از عید فقط نیمی از بچه ها هستن درد آوره
خدایا شکرت! الان که فکرشو میکنم میبینم وضعیت و موقعیتم از تمام دوستانی که تعدیل شدن بهتره! یعنی خیلی بهتره!  و این جای صد هزار مرتبه شکر رو داره
دلم برای آقای ب میسوزه! اون که زن و بچه داره الان کجا دنبال کار بگرده؟؟؟
خدایا هر کی تعدیل شد یه شغلی نصیبش کن که هزار مرتبه از اینجا بهتر باشه





پی نوشت: میگه تا منو داری حق نداری غصه بخوری :)


نظرات 4 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.hasanalmasi.ir

خدایا اگه خانوم بهار از محل کار فعلی اخراج شد یه جایی رو نصیبش کن هزار بار بهتر از جای قبلی باشه.

مرسی:)
چند دفه بگم تعدیل با اخراج فرق داره!

یه پسر دوس داشتنی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

دست کی بالاس خانم بهار خانم بهار
نه ببخشید بستنی ها بستنی ها
راس میگه؟
که میگه تا منو داری حق نداری غصه بخوری؟
اینکه خیلی خوبه..
ولی اینجوری که من تو رو میشناسم پدر صاب بچش در میاد نذاره تو حرص بخوری
دلم برای آقای ب میسوزه
تو این وضعیت ملکت کار براش نیست
حالا نمیشد اخراجش نه ببخشید تعدیلش نکنن

اون خودش غصه ام نده من غصه نمی خورم! تو هم نمیخواد مدافع حقوق بشر بشی
واقعا طفلکی آقای ب اینقدرم خوشگل و ملیحه که نگو D:

سعید جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. خدا کریمه! ایشالله یه جا دیگه میرن سرکار، ولی طفلیها عیدشون خراب میشه

بالاخره آپیدم، Right Now

آره واقعا عیدشون خرابه

سعید جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ http://narkand.pib.ir

ولنتاین هم مبارک چقدر کادو گرفتی بلا؟

ولنتاین شما هممبارک
همونقدر که تو کادو گرفتی منم گرفتم! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد