عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

قرار های زندگی


جاتون خالی باز یه نمایشگاه زدن زورکی ما رو هم چپوندن توش! حالا با این اوضاع بهم ریخته محل کار هیچکس جز رویا و ندا حاضر نشد بره!
ندا اونجا یه آقای با شخصیت برام پیدا کرد! اینقد ازش برام تعریف کرد که چهارشنبه ای پا شدم رفتم نمایشگاه حالا عروس خانم ناز میکرد مگه میومد! تا ساعت ۳ بعد از ظهر ییهو پیداش شد! منم بی جنبه یه دل نه صد دل عاشق شدم یکی باید میومد منو جم میکرد! حالا من عاشق تصمیم گرفتم فرداش هم برم و رفتم ولی عروس نیومد عروس یه ذره، نه یه ذره که چه عرض کنم خیلی لوس و سوسول بود! دقیقا بر عکس خودم! ولی دله دیگه چه میشه کرد، ولی خدایی مهربون بود چون به بچه ها شکلات میداد! تا دلتونم بخواد خوشتیپ بود به قول ندا کتش کمتر از هاکوپیان نبود
 الان پشیمونم چرا ازش خواستگاری نکردمبلکن به یه نوایی میرسید طفلکی!
ولنتاین هم هیچ کادویی دریافت نشد! ولی تا دلتون بخواد اس ام اس های باحال دریافت شد امروزم اس ام اس داشتما! چون سپندار مذگانهاین روزها با خیلیا قرار دارم ولی به نظرم یه جورایی به هیچ کدومش نمیرسم! اولین قرار این روزها فرداس که بروبچه های دوران دبیرستان قراره دور هم جمع بشیم به مناسبت تولد حمیده! دکی بیشرف که نیومده از کرمونشاه ولی بقیه فک کنم حاضرن!!! خدایی این دو سه ساعت که پیش همیم به دور از دغدغه های روزمره بر میگردیم به هفت هشت سال پیشاون روزای خوب و به یاد موندنی! الهی فردا بهمون خوش بگذره.قرار بعدی هفته ی دیگه با برو بچه های دانشگاه قراره بریم ملت! ولی جالبیه قضیه اینجاس که من و مریم و مینا قراره همه رو دور بزنیم و خودمون سه تایی بزنیم بیرون احتمالا این قرار هم یکشنبه اس! الهی بهمون خوش بگذره! قرار بعدی دو هفته ی دیگس که ... که ... اصلا ولش کن




smsنوشت: آخرین پیام دریافتی از ماهواره امید: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. اسپندارمزگانت مبارک
حالا می‌خواهی ملت رو بپیچونی! داری دختر بدی میشی‌ها

همینه دیگه! این‌قدر واسه پسرها ناز می‌کنی که آخرش مجبور میشی خودت بری خواستگاری‌شون

من نمی خوام بپیچونم ! دختر بدی هم نیستم! همه چیز رو میام تعریف میکنم سر یه فرصت خوب
من که طی یه تصمیم کبری گفتم خودم میرم خواستگاری! D:

حسن چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

اوه چقدر قرار. خوش به حالت.

تو هم دور و برت رو نگاه کن ، کلی از این قرار ها داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد