عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عیدتون مبارک


یه سلام کش دار ! معمولا سلام نمیکنم اول پست هام ولی خب وقتی بعد از دوهفته و اندی میای بایدم سلام کنی
جاتون خالی تعطیلات بدی نبود هر چند من همش در نقش کزت بودم ولی در کل بدک نبود
یه روز مونده به تحویل سال رفتیم و سیزده بدر ساعت 12 شب راه افتادیم و دیرو صبح ساعت7 رسیدیم! همش کار بود و کار بود و کار!
هفته اول که خودمون بودیم همش با خونه تکونی گذشت! هفته دوم که بقیه فک و فامیل به ما پیوستن به پذیرایی از مهمانان گذشت.نمی دونم چرا ولی دوست ندارم در مورد این چند روز توضیح بدم و برگردم ببینم چه اتفاقاتی افتاد تا بنویسم! پس بی خیال. فقط بگم یه بار تو عمرم ماهی گیری کردم و ماهی گرفتم اونم یه نهنگ! D: یه ماهی ساردین گرفتم به طول 13 سانتP:
 الان تو فکر یه لپتابم! ولی هنوز دو دلم برای گرفتنش! میخوام پروژمو بنویسم ولی تا حالا از این کارا نکردم! اگه بخوام خودم بنویسم میرم لپتاب میگیرم ولی اگه بدم این پسره بنویسه نمیگیریم!
آخرین بار که رفتیم دانشگاه استاد سمینار به هر کدوممون یه پروژه داد وحشتناک؛ منم که تو این کارا تنبل، یاد تبلیغی افتادم که رو برد دانشگاه بود! سریع پریدم شمارشو نوشتم و امروز بهش زنگیدم که اگه پروژه منو انجام بدی چقدر میگیری؟! فک کنم از خواب بیدارش کردم. کلی براش توضیح دادم وبعد گفت موضوع رو برام اس ام اس کن. موضوع هر سه تامونو (من و مریم و مینا) براش اس ام اس کردم . تا یه سرچ ابتدایی انجام بده ببینه هزینه هر کدوم با پاور پوینتش چقدر میشه! هر یه ساعت هم یه اس میزنه و یه چیزی میخواد! یه دفه میگه منبع بده! یه دفه میگیه خودم میدم! یه دفه میگه ترتیبش چی باشه...
اگه تا شصت هفتاد تومن باشه میدم وگرنه خودم انجامش میدم!
امروز تولد مرجانه و فردا تولد سمیه! فردا قراره بریم خونه سمیه اینا! هنوز هیچی هم نخریدم! هیچی هم ندارم بپوشم!
برم به بد بختیام برسم خب، خدایی حال میکنید بد بختیای یه دختر چه چیزاییه!!!!!


پی نوشت:چیزی به ذهنم نمیرسه
sms نوشت: در این زمان که شرط حیات نیرنگ است، دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است
 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه پسر دوس داشتنی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

سلام...
عیدت مبارک...
اتفاقا امسال من نقش خانواده تناردیه داشتم...ولی سالهای پیش کوزت بودم...
میگم تولد سمیه کجاست؟
منم میام
به جون خدم یه قری تو این کمرم جمع شده که نگو و نپرس
راستی این همه پول نده...
من یه عالمه تحقیق پاور پونت از زمان دانشجویی دارم اگه میخوای برات میل کنم؟
یا میخوای تو تولد سمیه برات بیارم...
چقدر برات کامنت نوشتما

جات خالی تولد سمیه خوب بود ولی زیاد نرقصیدم
باز یاد تحقیقم افتادما :(

ندا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام قربونت برم
دیگه هیچی از من نمی نویسیا. یادت باشه تا رفتی منو از یاد بردیا.

سلام قربونت برم
آخه نمی دونستم در چه حالی که
من بمیرمه تو رو فراموش نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد