عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

یه بازی خفنگ

سعید خان من رو به یه بازی با کلاس دعوت کرده و اتفاقا امروز که قصد کردم این بازی رو انجام بدم تولد مندلیف ما هم هست! پس از پشت همین تریبون تولدش رو تبریک میگم!
خیلی سخت بود فک کردن در موردش، ولی نوشتم دیگه


قانون اول:خیلی منظم نیستم ولی بی نظمی رو هم نمی تونم تحمل کنم.


قانون دوم:کلا از مردا خوشم نمیاد، منظورم اینه که ذاتشونو دوست ندارم؛ یه سری از خصوصیاتشون هست که فقط مختص خودشونه از قضا خیلی هم گنده؛ از این جور اخلاقاشون بی زارم، کلا بهشون اعتماد ندارم و معتقدم قابل اعتماد نیستن و این قانون شامل حال 99/99% از آقایون میشه!


قانون سوم:از اتفاقات جدید خیلی استقبال نمی کنم، به این خاطره که نمی دونم چی قراره پیش بیاد


قانون چهارم:محتاطم! خیلی هم محتاطم؛ و این باعث میشه خیلی وقتا خیلی کارا رو نکنم


قانون پنجم: خیلی زود عصبانی میشم و از کوره در میرم. وقتی عصبانی میشم به نفع خودته دور و برم نباشی چون در اون لحظه پاچه همه رو میگیرم

قانون ششم:خیلی زود پیش داوری می کنم، ولی خدایی به محض اینکه بفهمم اشتباه کردم هر کاری می کنم تا طرف رو از دلخوری در بیارم، دقت کن اگه بفهمم اشتباه کردم اینکارو میکنم وگر نه رو موضع خودم پا فشاری میکنم!( یکی از دوستام همیشه میگه، باز تو زود قضاوت کردی)

قانون هفتم: وقتی از یکی بدم میاد زمان و زمین به هم بدوزی نمی تونم کاری کنی من از این آدم خوشم بیاد

قانون هشتم: خیلی دلرحم تشریف دارم و امکان نداره یه نیازمندی رو ببینیم و بهش کمک نکنم. البته یه چیز دیگه ای که هست اینه که تو هر چی دلرحم باشم، تو عشق و عاشقی نیستم، تا حالا نشده با چند تا حرف عاشقونه و دوست دارم گفتن دلم به رحم بیاد

قانون نهم: مرغم یه پا داره، وقتی یه حرفی میزنم هیچ کس و هیچ کاری نمی تونه من رو از حرفم بر گردونه

قانون دهم: هیچ وقت نمی تونی از روی ظاهرم بفهمی باطنم چه خبره

قانون یازدهم: به وقتش لارج بازی در میارم و بعضی وقتا اینقد خسیس میشم که حد نداره

قانون دوازهم: تا چیزی رو با چشمای خودم نبینم باور نمیکنم

قانون سیزدهم: وقتی به کسی اعتماد میکنم و قبولش دارم هیچ وقت بهش شک نمی کنم(اره جون عمه ام)

قانون چهاردهم: خیلی زود وابسته میشم و شدیدا وابسته میمونم. خدا نکنه به کسی یا چیزی وابسته بشم اونوقته که بیچاره میشم

قانون پانزدهم: به شدت خانواده دوست میباشم

قانون شانزدهم: اصولا بد اخلاقم مگه خلافش ثابت شه

قانون هفدهم: تابع مقرراتم و رعایت میکنم و دوست دارم همراهانم مثل من باشن

قانون هجدهم: به شدت تابع رو راستی هستم و تا دلیل قانع کننده ای نداشته باشم دروغ نمیگم

قانون نوزدهم: خدایی نصف بیشتره این قوانین ماهیت قانون نداشت ولی ما نوشتیم دیگه

قانون بیستم: اگه بخوام بنویسم بیست تا قانون دیگه هم مینویسم ولی تا همینجا کافیه!

حال کردین چه قوانین و خصوصیات گند و مزخرفی دارم؟! همینا باعث میشه کلا اخلاقت گند بشه




پی نوشت: ندا وقتی خوندی اگه دیدی چیزی جا مونده یا موردی صحت نداره برامون بنویس! (قربونت برم)
پی نوشت بعد: تولد سمیه هم بسی خوش گذشت، مثل بقیه تولدا بود و نکته خاصی برای گفتن نداشت!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

Dr Masih دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.MasihReyhani.Ir

سلام ،
خوبی ؟
برگشتی ؟!
شمال ، خوش گذشت ؟
{ دوستان جای ما !!!!!!!!!!!! }
دیروز داشتم ، سر رسید 88 ام رو تکمیل می کردم ، تولد تو رو هم نوشتم ! فکر نکن ، یادمون میره !
" نسخه " جدید سایتم آماده شده ، منتظر نظرت هستم ! ( تو وبلاگ )
و اگه ، لطف کنی یه توصیف نامه هم برام ارسال کن ، تو صفحه ی اصلی سایت !
پیامت در مورد من !
منتظرتم !
" پیروز باشید ! "

سلام مسیح جان
جای شما خالی بود
مثلا همزادیما
سایتت خیل شیک شده ولی چند تا از لینک هاش هنوز کار نمی کنه

ندا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ق.ظ

قانون بیست و یکم: وقتی می گه چیزی نمی خورم ؛ نمی خوره
اگه زمین به آسمون بیاد یا آسمون به زمین اگه خودتو جلوش شهید کنی بازم نمی خوره.( قربونش برم فقط این اخلاقش بده)

قربونت برم من( آهنگ جدید این پسره سعید آسایش رو شنیدی؟)
ما همیشه سر این موضوع با هم درگیر بودیم

سعید سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. اول از همه رسیدن بخیر

حساب کردم اگه نصف جمعیت دنیا مرد باشند، از بین ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ مرد رو زمین، ۳۰۰۰۰۰ مرد وجود دارند که ممکنه دوستشون داشته باشی، پس هنوز جای امیدواری هست که عروسیت رو ببینیم

عصبانیت شما اردیبهشتی ها هم معرف حضور هست

بابت تبریک تولدم هم ممنون، خودم که نفهمیدم کی آمد، کی رفت، چی شد

مطمئن باش نمیزارم آرزو به دل بمونید ! D:
الهی بمیرم مادر ، تولد تو غربت ! اشکم در اومد

حسن چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

اگه پنجتا از این قانونا رو صد در صد عمل کنی کافیه.

اوهم؟؟!!!
:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد