عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

کمر درد

چند روزی بود کمرم درد میکرد!
رو هیچ صندلی ای نمی تونستم بشینم؛ رو زمین که ابدا! فقط وقتی خواب بودم یا ایستاده ام درد نداره و ساکته
هی مامان گفت بیا بریم دکتر هی من گفتم خوب میشه!این خب نشد و من مجبور شدم برم دکتر، بعد از عکس برداری و معاینات دکتر جان فرمود به دیسک کمرت فشار بدی اومده و اگه دیر تر میومدی تا آخر عمر این درد رو با خودت میبردی، الانم یه ماه استراحت داده، طاق باز بخوابم؛ رو تشک طبی، بیشتر از نیم کیلو بلند نکنم، موقع نماز خوندن زانو هامو خم کنم، تا میتونم نشینم و کلی توصیه های پزشکی
تازه یه آمپول شیری هم داد که تاکید کرد همون لحظه بزنم و من بعد از نمی دونم چند سال آمپول زدم، کلی هم مسکن داده که نمی خورم، چون درد آنچنانی ندارم
روی این صندلی میز کامپیوترم نمی تونم بشینم؛ بیشتر از پنج دقیقه کمرم درد میگیره، دکتر گفت اگه شاغل بودی و مجبور بودی پشت میز بشینی حتما یه ماه مرخصی باید میگرفتی( عجب موقع با حالی اینطوری شدما)
دردش آنچنان نیست که زندگانیم مختل شود، ولی یه ذره بهم ریخته منو

استاد سمینارم بند کرده باید تا 10 اردیبهشت پروژه هاتونو تحویل بدین، خدا کنه این پسره بتونه تا پنجم بهمون بده!

سارا هم از مکه اومده و اگه خدا بخواد هفته دیگه یکشنبه میریم خونشون



پی نوشت: بی زحمت کمپوت نیارین من کمپوت دوست ندارم، خواستین لواشکی، آلبالو خشکه ای، رب آلوچه ای چیزی بیارین!( با تشکر)

نظرات 5 + ارسال نظر
امین یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://subzero.blogsky.com

سلام خوب بود

کمر دردم خوب بود؟ :|

سعید یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام. خدا بد نده؟ می‌دونم چی کشیدی، من چند سال پیش این درد رو کشیدم، الآن کوچکترین وسیله سنگین بلند کنم، یا وسیله بد دست مثه صندلی وحشتناک درد می‌گیره

خوب می‌کنی مسکن نمی‌خوری، ضررش بیشتر از منفعتشه.

ایشالله هرچی زودتر خوب بشی

واقعا دیشب خیلی عذاب کشیدم
اوهوم
مرسی

سعید یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

اوا... یادم رفت... قابل شما رو نداره، یه چندتا کمپوت آوردم، ایشالله که حالت زودتر خوب بشه

دستت درد نکنهُ اگه گیلاس یا اناناس نباشه بیا ببر برا خودت

حسن یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

این کمر درد هم بد دردیه لا مصب. وقتی بیاد دیگه از کار و زندگی میندازه آدمو.

آره لا مصب

یه پسر دوس داشتنی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

میگم بزنم به تخته آمار وبلاگت داره میاد بالاها...
ماشالله...
بدون تبلیغ این همه کامنت داری..
از بس قلم و نگارش جالب دارین
کمر درد بد دردیه...ولی درد عاشقی خیلی سخت تره
اون وقته که میگی کاش همیشه کمر درد داشتم
آخر رفتی پول دادی..ای بابا مگه من نگفتم یه عالمه تحقیق دارم برات میل میکنم..از دست دادی

حالت خوبه، همه همون قبلیان
درد عشقی کشیده ام که مپرس D:
مگه رشته ات مدیریته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد