عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تحقیق لعنتی

من هی مراعات میکنم با این کمرم کمتر بشینم پشت سیستم ولی تو این چند روز صب که از خواب پا شدم پای این کامی بودم تا ساعت۱۰ شب

خیر سرم هشتاد تومن دادم به این پسره که دیگه خودم راحت باشم، فک کنم خودم بیشتر از اون تلاش کردم
تحقیق بهم داده ۶۰صفه! منم برداشتم کردمش ۳۰ صفه
اسلایداش که خیلی بی مورد بود ۲۵ صفه اسلاید به من داده منم کردم ۱۵صفه

بابت هر صفه اسلاید ۵۰۰ و بابت هر ورق تحقیق ۱۵۰۰ ازم گرفته مرده شور برده، حیف که یکی از اساتید دانشگاه خودمونه وگرنه میدونستم چه کارش کنم

ارشد خونده ولی نمیدونم چرا استاده

دقیقه نود اینو به من رسونده! منم امروز رو فقط گذاشتم ببینم فردا چی میخوام بگم

یه چیزایی از خودم در آوردم امیدوارم فردا ضایع نشم

هفته پیش تفلدم بود، کلی دوستان و آشنایان خجالتم دادن
سر فرصت باید تعریف کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

میگم استادید دانشگاهتون مردشور برده ان؟

من نمیدونستم که هفته ی قبل تولدته.
با تاخیر و عذر خواهی:
تولدت مبارک.

اگه نمره بدن نه ولی اگه ندن آره D:

مرسی بابا حسن

سعید شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://narkand.pib.ir

سلام.
باز فردا که خدایی نکرده دوباره کمرت درد گرفت می‌خوای چیکار کنی؟ مثه اینکه تا خودت رو نفرستی اتاق عمل راضی نمیشی

ارشده چه جوری استاد شده یعنی چی؟ ارشدها یه پا استادند واسه خودشون

شنیدم دست بند سبز می‌بندی به مچ دستت؟

مامانمم همینو میگه ها ولی کیه که گوش کنه خب

آره بابا پیام نور استاد کم بیاره از ارشدا بر میداره


من تازه تصمیم گرفتم برم شرکت کنم، اتفاقا یکی از دوستان هر روز مستفیذمون میکنه با مسیجای سبز رنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد