عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تسلیت به یک دوست

هیچی بدتر از این نیست که اس ام اس بزنی به دوستت حالشو بپرسی و اون در جواب بگه دیشب پدرم فوت کرد و امروز مراسم خاکسپاریش بود

درست مثل خالی کردن یه سطل آب یخ رو سرته!

از صبح دلم شور میزد و اینجور مواقع تقریبا از همه دوستام یه خبری میگیرم! نمیدونم چرا دیشب آخرین نفر حال اونو پرسیدم

وقتی فهمیدم، واقعا نمی دونستم باید چه کار کنم! چی بگم! تو اون شرایط هم جواب تلفنش رو نداد...

تنها کاری که تونستم بکنم این بود که براشون قرآن و نماز بخونم و دعا کنم خدا صبری بهش بده که بتونه تحمل کنه

می دونم حال خوبی نداره و من نمیتونم کاری بکنم

یادمه سال پیش این موقع ها بود که مادر بزرگش فوت کرد،ولی غم از دست دادن مادر بزرگ کجا و از دست دادن پدر کجا...

عکس پدرشو چند سال پیش تو وبلاگش دیده بودم، از دیشب تا حالا اون عکس جلو چشمامه

امیدوارم روحشون شاد باشه