عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

گل و بلبل

اس ام اسا که از پنجشنبه غروب تعطیل

همه ی سایت های اجتماعی تعطیل

همه جامعه های مجازی تعطیل

میدون ولیعصر منطقه خطر

کلا تردد در خیابون ولیعصر ممنون

کلا هر جا تنها میخوای بری با سلام و صلوات باید بری

ملت دقیقا دو دسته شدن

همه به هم بد و بیراه میگن

به قول اینا گروهک ها  آشوب به پا کردن، هر چی دستشون میاد یا آتیش میزنن یا میشکونن

اگه دیشب نمی فهمیدیم اتوبوس پارک شده دم در رو تازه آتیش زدن معلوم نبود الان چی پیش میومد

الان پشیمونم از رای که دادم!
من که اصلا نمی خواستم برم رای بدم ولی چون قول داده بودم رفتم

هیچ کدومشونو قبول نداشتم

الانم بالا بریم پایین بیایم همینه که هست، مطمئنن با آشوب و بلوای چند نفر آرا عوض نمیشه! پس دیگه به هم ریختن آسایش مردم واسه چی؟


نظرات 3 + ارسال نظر
زرشا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

مردم ۳ دسته شدن!
۱- طرفداری دکتر
۲-مهندس
۳-منافق !
خدا به خیر بگذرونه

اوهوم
و تمام این خراب کاری ها زیر سر همین منافقینه
مرگ بر منافق
مرگ بر آمریکا
مرگ بر ضذ ولایت فقیه D:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

خوب باور کردن شکست براشون دشواره. نمیخوان قبول کنن.

حسن الان باور دارن تقلب شده

یه پسر دوس داشتنی چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

آبجی جون یه سری آدما دوس ندارن ۴ سال دیگه تحقیر بشن
دوس ندارن ۴ سال دیگه دروغ بشنون
یه سری آدما نمیتونن راجع به بسیاری از قضایایی که تو مملکتشون اتفاق میفته بی تفاوت باشن
زت زیاد آبجی
راستی تکبیر

ببین داداچ
من با اعلام اعتراض مشکلی ندارم
اتقافا خیلی هم دوست داشتم تو راه پیمایی آزادی شرکت کنم چون ساماندهی شده بود درسته چند نفرم مردن ولی با این حال کار قشنگی بود
ولی این تجمعات دیگه که فقط ضرر به مردم خودمون میزنه رو محکوم میکنم
الله اکبر الله اکبر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد