عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تغییرات

با شروع بعضی از ماه ها تاخودآگاه برنامه ی زندگیت تحت تاثیر اون ماه قرار میگیره!

تغییراتی توی خودت و توی زندگیت ایجاد میشه، تغییرات مثبت. ماه رمضان هم یکی از همون ماه هاست که با شروعش همه به نوعی تغییر میکنن. خیلی از کارهایی که انجام میدادی رو انجام نمیدی و خیلی از کارهایی که انجام نمیدادی رو انجام میدی(خودم فهمیدم چی گفتم)

منم تصمیم گرفتم یه سری تغییرات موقت تو وبلاگم بدم! اگه از بودن این تغییرات راضی بودم احتمالا این تغییرات دائمی میشه!

اولین تغییری که دادم مربوط میشه به یه سری لینک که همگی مربوط میشه به وبلاگ های دوستان، یا بهتر بگم وبلاگ هایی که تا چشمم میخوره به اینترنت اول به اونا سر میزنم(البته الان همه رو تو گوگل ریدیر میبینم) یه تغییر کوچیک هم قراره توش داده بشه که با به روز کردن هر لینک توسط نویسنده اش، اون لینک بیاد بال(همون گودری خودمون)ا. کلا وبلاگهایی هستن که دوسشون دارم! از این کار که میگن من لینکت میکنم تو هم لینکم کن متنفرم. من اختیار لینک باکسم رو دارم و هر لینکی که بخوام توش میزارم ! ولی این اجازه رو به هیچ کس نمیدم که لینک وبلاگمو بزاره تو وبلاگش، مگه اینکه بدون اجازه ی من این کار رو کرده باشه! دلیلشم اینه که دوست ندارم خونده بشم. عاشق خوندنم ولی دوست ندارم خونده بشم(این خونده شدن و نشدن رو میتونی بسط بدی)

تغییر بعدی اضافه کردن توئیت باکس به وبلاگمه! یعنی توئیت های توئیترم رو آوردم تو وبلاگم! با وجود فیلتر بودن توئیتر و فرندفید و فیس بوک، فک کنم راه حل خوبی باشه. همیشه دوست داشتم این کارو بکنم ولی این امکان فقط برای وردپرس هست و ییهو به سرم زد که چرا آر اس اسش رو نیارم!!! اینطوری شد که این شد

فعلا همینا رو انجام دادم تا تغییرات بعدی! یعنی تغییرات زیادی میشه داد ولی با وجود این موج سونامیه فیلتر امکان خیلی کارها ازت گرفته میشه




پی نوشت: الان داشتم تو گوگل ریدرم چرخ میزدم که ییهو یکی از فیدها رو که چند وقتی از یادم رفته بود رو پیدا کردم. حدود بیست تا پستشو خوندم و نزدیک بود اشک بریزم. چقد دلم برای اون قالب قرمز فانتزیش تنگ شده. هر چی نباشه اولین وبلاگی بود که من روزانه نویسی رو به طور جدی از اون شروع کردم، الهی مادر به قربونت

نظرات 3 + ارسال نظر
{ الحاج } مسیح ریحانی !! شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.MasihReyhani.Ir

خداوندا...!!

دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند.آنان شایسته ی محبت اند و یادشان مایه ی آرامش است!

در میان خلق معدن خیراند و دارنده ی پاک ترین خصوصیات!!

پس ای خدای من...

آنان را اکرام کن وبر صفات نیک آنان بیفزاکه تنها توانا تویی...

امین ...

-
مطمئن باش که تو ، کی از همین دوستان هستی !
-
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ؛ مسیح !

ممنون مسیح جان

سعید یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ http://narkand.pib.ir

نماز و روزه‌ت قبول، سخت که نگذشت اولین روز؟

من آخرش هم نفهمیدم تو این توییتر چی به چیه؟

در مورد لینک باکس موافقم. این تب گودری هم بد همه رو گرفته.

قدیمی‌ترینی که من یادم میاد، پارسی‌باکس بود.

تا ساعت ۵ خوب بود ولی از اون به بعدش...
شما راحت باش و اصلا خودت رو ناراحت نکن
آره خود علیه رحمه اش بود :(

حسن دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.hasanalmasi.ir

یادش بخیر اون اولا که ناشی بودیم و بی اطلاع، میرفتیم میگفتیم: تبادل لینک میکنی؟

من میگفتم دوست داشتی لینکم کن!
چه پر توقع بودما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد