عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دوباره من ِاو

از پریشب هی ویرم گرفته بود یه کتاب بخونم! تنها کتاب جدیدی که تو کتاب خونه بود همون دزیره بود! کارت کتابخونه ام هم وقتش تموم شده بود و تا تمدید بعدی کتابی بهم نمیدن. تصمیم گرفتم یکی از کتاب ها رو دوباره بخونم! اول گفتم میرم سراغ خرمگس ولی هرچی گشتم نبود، اینقد گیجم که وقتی کتابی به کسی میدم کلا یادم میره به کی دادم. شک کردم به این که شاید اصلا من کتاب رو از کسی گرفته بودم و خودم نخریدم! هنوزم بعد از چند روز نتونستم بفهمم کتاب مال خودم بوده یا اینکه از کسی گرفتم(پیریه دیگه). دوباره تو کتاب ها رو نگاه کردم، همینطور که با چشمام یکی یکی کتاب ها رو نگاه میکردم(هر کی ندونه فک میکنه پنجاه شصت تا کتابه، ولی خبر نداره به زور به ده تا میرسه) چشمم خورد به کتاب :من او: سعی کردم یه دور تو ذهنم از فصل یک من تا فصل من او مرورش کنم ولی خیلی جاها بود که یادم نیومد و این شد که تصمیم گرفتم این کتابی باشه که دوباره بخونمش!

خدا رو شکر اینقد این کتاب جذابیت داره که اگه هر دوسه سال یه بار دوباره بخونیش بازم عطشش رو داری

خیلی از نکته ها و گفته هاش هست که بعد از دوباره خوندنش تازه برات رو میشه!

خیلی کارها هست تو این کتاب، که توی واقعیت باهاش روبرو شدی و پیش خودت میگی  اااااااااا پس بگو! این رفتارش بر میگرده به این قسمت کتاب! و حتما از تو هم انتظار داشته رفتار متقابل نشون بدی و تو هم از همه جا بی خبر!!!

درویش مصطفا یکی از شخصیت های فوقالعاده دوست داشتنیه این کتابه!

با خوندن دوباره این کتاب یه حس تازه ای در من در حال رشده(دچار سحر عشق تو در حال زیبا شدنم)

تازه نصف کتاب رو خوندم و امیدوارم تا فردا بتونم تمومش کنم



پی نوشت:اینجا رو ببین! خدایی من وقتی این تست رو انجام دادم موندم تو کف! که چه درسته و چقد با شخصیت من جور دراومد. پیشنهاد میکنم امتحانش کنی(من به ترتیب اینا رو انتخاب کردم گوسفند-زرافه-اسب-مار-پرنده-انسان-خرس قطبی-کبوتر)



اضافه نوشت: کتاب رو تموم کردم، اصلا فک نمیکردم برای بار دوم هم آخر کتاب بشینم و گریه کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.ofogheakhar.blogfa.com

باحال بود تستش
اسب
شیر
اسب
تمساح
ژرنده
انسان
خرس قطبی
اسب

چه شخصیتی داری تو!

سعید چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

ای بابا، بیکاری هم بد دردیه این کتابه نوشته‌ی کیه؟

پیر شدن که پیر شدی، این تسته رو قبلاً تو نارکند، انجام داده‌بودی! به جای پرنده هم خرگوش انتخاب کرده بودی

سئوال هفته: یه کتاب نام ببرید که بهار آخرش گریه نکرده باشه.

التماس دعا!

به جون سعید وقتی تست رو دیدم شک کرده بودم که اینو قبلا انجام دادم یا نه! بعدشم الان چند ساله گذشته و حتما طرز تفکر فعلیم با طرز تفکر قبلیم فرق کرده
کتاب من او نوشته رضا امیر خانی

خب من چه کار کنم که روح لطیف دارم و نمیتونم در مقابل پایان های درام یا تراژدیه کتاب ها واکنش نشون ندم

محتاجیم به دعا

زرشا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

این کتاب دزیره رو من نخوندم!(خوب مگه چیه قتل که نکردم!)
ولی شما اینقدر تعریف کردی که من مجاب شدم حتما بخونمش!
این تست حالا درست از آب در میاد؟
واسه من اینطوری بود:
1-اسب
2-شیر
3-اسب
4-کوسه
5-پرنده
6-انسان
7-ببر
8-کفتر

کتاب دزیره پر از مارشال و ژنرال و امپراطوره، فک کنم شما خوشت بیاد ازش
من الان دارم از من او تعریف میکنمااااا
والا نمسدونم فک کنم درست باشه خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد