عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

ادکلن

امروز تصمیم گرفتم به هدیه اینترنتی واسه خواهری که امروز تولشه بگیرم.

تنها چیزی که به ذهنم رسید ادکلن بود، جدیدا هم میگفت میخوام ورساچه بگیرم. این شد که یه سر رفتم سایت عطرآگین. مدل های مختلف ورساچه رو داشت ولی اون مدلی که من میخوام و جدیدا اومده بود رو نداشت. جالب اینجاست که اسمشم نمیدونستم و فقط دست یه دختره تو عروسی دیده بود و از عکس روی شیشه فهمیدم ورساچه. کلی تو اینترنتم گشتم ولی هیچ جا این مدلشو نداشتن. تصمیم گرفتم مدل کریستال نویر بگیرم . رنگ های مختلفی داره من مشکی انتخاب کردم، خواستم بزنم خرید که یهو به فکر قیمتش افتادم، نههههههه نود میل شصت و شیش تومن و پنجاه میل پنجاه و شش، خب من الان از کجا بیارم این پولو؟؟؟؟ ییهو یه فکری به ذهنم رسید.

ما دو تا خونه اونور ترمون یه سوپر مارکت داشتیم که دوتا برادر اونجا رو اداره میکردن، الحق و الانصاف آدمهای خیلی خوبی بودن و تو محل همه خرید هاشونو از این برادران فلانی میخریدن. ولی این همسایه ما با اینا لج بود و آخرشم گفت که تخلیه کنید و برید یه جای دیگه. آخه مغازه برای همسایه بغلی ما بود و در واقع تو حیاطشون بود. خلاصه اینکه این برادران میرن بازار و میزنن به کار لوازم آرایشی بهداشتی. مثل اینکه کارشونم خوب گرفته و از وقتی اونا رفتن تو این کار معمولا لوازم آرایشی مورد نیاز خانواده از مغازه اونا تامین میشه.

این شد که زنگ زدم بابا که ادکلن رو از برادران فلانی بخره و هیچی بابت قیمت نگفتم(اسمایلی شیطونک)

وقتی بابا اومد خونه منتظر بودم کلی دعوام کنه که چرا قیمتش رو نگفتم ولی خیلی معمولی اومد و هدیه رو داد به خواهری و تولد بازی و این حرفا... قضیه خیلی مشکوک بود چون امکان نداشت بابایی چیزی نگه! ازشون پرسیدم که خب حالا چقد شد این هدیه؟ در کمال ناباوری گفت سی و سه تومن!!!!

قبلا هم از این مغازه کیشیه که تو پاساژ نزدیک خونمونه هم پرسیده بودم قیمتشو که گفته بود پنجاه تومن. ولی پنجاه تومن کجا و سی و سه تومن کجا!

یعنی این مغازه دارها اینقد میکشن رو کالا؟؟

حالا مغازه دار هیچی این سایتا چی؟

اونوقت میگن چرا شهروند الکترونیکی نمیشین، خب وقتی جنس رو بیست سی تومن میشه ارزون تر خرید چرا بیخودی پول اضافه بدیم؟

قبل از عید هم یکی از محصولات خاتون رو میخواستم اینترنتی بخرم که گفت صدو دوازده تومن و من همون جنس رو خریدم پنجاه و پنج تومن.

حالا من هی زدم تو ادکلن. اون یاچ من رو که خریدم هیچ، رفتم یه توروس(TOROSS) هم خریدم که هم بوش بهتره هم پکیجش شیک تر!(توروس هم مردونه میباشد) نمیخواستم توروس رو بگیرم ولی رفته بودم تو مغازه که یه پسره اومد توروس رو خرید و من همونجا تشخیص دادم بوی توروس بهتر از یاچ منه و مطمئنن اگه باز یه ادکلن دیگه هم ببینم که بوش بهتره میرم میگیرم. البته دیدم ولی نخریدم، ادکلن ورساچه آبی مردونه بوی وحشتناک خوبی داره حیف که بودجه ام نمیرسه (سارا برای شوهرش خریده بود شصت تومن)

ادکلن خودمم که عاشقشم و تازه ارزونم هست اسمش امبوسومه(EMBOSOM)! این ادکلن من جریاناتی داره. من یه دف گفتم امبوسوم و مینا گفت عین ژنرال هموسو تو جومونگ میمونه! چند روز بعدش مریم میره که ادکلن بخره؛ فروشنده میگه خب اشانتیون چی بدم؟ مریم یاد ادکلن من میوفته و میگه یه ادکلن هست اسمش عین جومونگه بوی خیلی ملایمی هم داره از اون بدین!!! فروشنده بیچاره که نمیدونسته سر کاره کلی عطر و ادکلن برای مریم میاره ولی هیچ کدوم امبوسوم نبود!

نظرات 3 + ارسال نظر
زرشا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

چه جالب!
برادر منم یه بار اینترنتی ادکلن خرید و توی سایت نوشته بود 3 4 روز زمان می بره تا ارسال بشه...
ما هم 3 روز نشستیم نیومد 4 روز نشستیم نیومد 5 روز نشستیم نیومد...1 هفته نشستیم نیومد...10 روز نشستیم بازم نیومد!
بعد زنگ زدیم پشتیبانی سایت ,طرف گفت سایت آزمایشی بوده !
و اصلا هیچ تراکنشی تو سیستم ثبت نشده!
ولی آدم خوبی بود و به حرفمون اعتماد کرد و خودش با ماشین اومد ادکلن رو تحویل داد
راستی من یه دستمالی دارم که آغشته به ادکلن هست ولی نمیدونم اسمش چیه و بوشو خیلی دوست دارم چطوری اسمشو پیدا کنم؟
(فقط نگین دستمال بدست برم تو مغاره ها!)

طبق اون تحقیقی که انجام دادم همه رو مجاب کردم که خرید اینترنتی کنن اما خودم...
اونوقت این دستمال معطر از کجا رسیده؟ که نمیتونی منشا پرفیومش رو پیدا کنی؟

سعید جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

ما مردا نه اینکه خودمون خیلی گلیم (به ضم گاف)، اینه که ادکلن‌هامون هم خوشبوئه

من از خرید اینترنتی فقط دی‌وی‌دی خریدم.

ایش
مگه خودتون از خودتون تعریف کنین
والا من مجبور بودم برم سمت ادکلن های مردونه وگرنه مگه خلم تا عطر های نازنین زنانه موجوده برم سراغ عطر هایی که مردونه است و مردونه پسنده؟

سعید جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://ht

تو اگه پول داشتی میخواستی اون ادکلن مردونه که بوی وحشتناک خوبی داره رو برا کی بگیری؟
هان؟
جواب بده
اصلا شب شهادت حضرت علی چه معنی داره شما تولد بازی بکنین
اون همسایتون مرض داره مردم رو از نون خوردن میندازه
:)))))))

جدا از شوخی اصلا با الکترونیکی شدن شهروند تو این مملکت اشتباهه

شما اصلا خودشو ناراحت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد