عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

مای بگ

هیچ کاری مثل خرید کردن لذت بخش نیست

خرید امروز هم از اون خرید های دوست داشتنی بود

من یکی علاقه ی شدیدی به اسمایلی ها دارم، اگه یادتون باشه یه موقعی، وقتی میخواستم پست جدید بنویسم، کل صفحه اسمایلی بود و بینشون چند کلمه حرف! با واکنش شدید خواننده ها (نه اینکه خواننده هام میلیونی ان!) مواجه شدم و این عادت بد رو ترک کردم. بماند که اسمایلی های وبلاگ قبلیم محشر بودن و بعید نبود اگر هنوزم اون اسمایلی ها رو داشتم بازم ازشون استفاده میکردم

موقع اس ام اس زدن هم همینطور! یکی از اخلاق های بدم همین استفاده اسمایلی به جای حرفه. که اونم با واکنش بد طرفین مقابل مواجه بودم(هیچ وقت یادم نمیره اون موقعی که یکی از دوستام بهم گفت(با صدای بلند بخونین) به جای این شکلک لعنتی حرفتو بزن :|)

اخلاق های بد دیگه ام موقع اس ام اس زدن اینه که معمولا اسم طرف مقابل رو اول جمله ام به کار میبرم، این خیلی خوبه ولی اگه مثل من سابقه ی بدی داشته باشی توی ارسال اس ام اس اشتباهی این موضوع به یک کابوس تبدیل میشه!(بارها سر همین اس ام اس های اشتباهی تاوان های بدی رو دادم)

داشتم میگفتم از اسمایلی!

امروز که رفته بودم خرید، ناگهان چشمم خورد به یه کیف کولی با طرح لبخند. کلی کیفور شدم، توی مغازه مدل های مختلف از اسمایلی های متفاوت وجود داشت اما من همون که پشت ویترین دیدم رو پسندیدم. دوست داشتم D: رو بخرم اما دندون های زشتی داشت. :( ، ؛) ، B) و ... داشت. اما من اینو خریدم


http://d.yimg.com/gg/u/9ca1cf1e0eaee07d47115e02e8086eb84d35d7b1.jpeg



پی نوشت: فردا از صبح باید برم دانشگاه به خاطر تربیت بدنی، تازه پریروز از دکترم گواهی پزشکی گرفتم واسه دودر کردن ورزش های سنگین!

پی نوشت بعد: جمعه ی دیگه   88/8/8 جشن نامزدی دعوت شدیم. تازه همون موقع کلاس تحقیق در عملیات دو هم دارم که تا حالا سر کلاسش نرفتم. خب من چه کار کنم؟! وقتی جمعه کاری ندارم مثل همین جمعه آینده، کلاس ندارم و وقتی مهمونی و جایی هستم، کلاس دارم!

پی نوشت بعد بعد: من از نرم افزار Puff استفاده میکنم، میگم این بهتره یا الترا ساف؟ یا اصلا جی تونل؟

نظرات 5 + ارسال نظر
Farshad Editor چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://iran2music.blogsky.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.
میتونی من رو با اسم Farshad Editor لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

یادت نره اسم لینکت رو بگی.
بای

باشه حتما :|

سحر چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه.

تو همینشم موندم
ممنون

مصطفی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.jabe.ir

سلام وبلاگ جالبی داری یه سر هم به عکسای جدید جعبه بزن

موفق باشی....

ظریفه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://corocodile.blogsky.com

مبارکه کیفت

مرسی عزیزم

سعید پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

کوله با این اسمایلی نداشت؟ می‌خوام بفرستمش واسه «ا.ن»

با اون کمرت همین مونده تربیت بدنی ۲ بری ژیمناستیک!

نداشت:دی
والا گواهی گرفتم واسش، مثلا ورزش سبک بهم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد