عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

پینکی

امروز مثل همیشه پینکی(اسم لپتاپمه خب) رو گذاشتم روی میز و دکمه پاورش رو زدم! گفتم تا بالا میاد من برم به کار مهمم برسم، در حین انجام کار مهم گوشم سمت پینکی بود که کی موزیک ملایم آیکون ویندوزش رو میزنه که یوزرها رو نمایش میده! کار مهمم ده دقیقه ای طول کشید. ولی من موزیک و آهنگ ملایمی نشنیدم! پیش خودم گفتم احتمالا من حواسم نبوده، رفتم سراغ پینکی که دیدم بعله! تو قسمت قبل از اومدن آیکون گیر کرده! مانیتور نوک مدادی شده و منتظر اومدن آیکونه! فن کار میکنه! چراغ پاورش روشنه! ولی چرا چراغ هاردش روشن نیست؟! باز یه چند دقیقه ای گذشت ولی خبری نشد، دیگه نزدیک بود اشکم سرآزیر شه! دکمه پاور رو برای چند ثانیه نگه داشتم تا خاموش شه. دوباره روشن کردم، ولی بازم همون اتفاق قبلی افتاد!

بعد از یک ربع دوباره با سلام و صلوات روشنش کردم. روشن شد یوزر ها بالا اومد و منتظر شدم تا ویندوزش بیاد بالا. اینجور موقع ها سریع دست به دامن م میشم! حین بالا اومدن ویندوز با اس ام اس جریان رو براش تعریف کردم، و بهش گفتم که الان دیگه سالمه و کار میکنه! اون موقع بود که فهمیدم موسش رو نمیشناسه! خدا رو شکر تاچ پدش کار کرد، ولی هر کاری کردم موس رو نشناخت! توی همه ی یو اس بی ها امتحان کردم ولی فایده ای نداشت! م گفت ریستارتش کن تا موس رو بشناسه! خب به فکر خودمم رسید ولی با هزار امید تازه روشن شده بود و به ریسکش نمی ارزید! منم با ترس و لرز این کار و کردم و دوباره همون بساط پیش اومد! خاموشش کردم! موس رو توی پی سی امتحان کردم، گفتم شاید مشکل از اونه، ولی سالم بود.

الانم بعد از چند ساعت اومدم و روشنش کردم که روشن شد، ولی باز موس رو نمیشناسه و من یکی دیگه جرات ریستارت کردنش رو ندارم!

خب الان واقعا نمیدونم چه کار باید بکنم! مشکل نرم افزاریه؟ سخت افزاریه؟ واقعا نمیدونم!!!

امروز بعد از کلی راضی کردن خودم تصمیم گرفتم برم این پنج قسمت زیر نویس داره سریال "فلش فوروارد" رو دانلود کنم که این پینکی اساسی حالم رو گرفت و دوباره پشیمون شدم! فکر کنم این سریال از لاست، پریزن برک، 24 ، عشق من سام سون، فرند و بقیه جذابتر باشه!

حالا فیلم و بی خیال من با این پینکی چه کنم!!!   :,(




پی نوشت: بترکه چشم حسود ()


اضافه نوشت: فردا میبرمش نمایندگی(شنبه میبرمت دخترم)

اضافه نوشت بعد: خب امروز به دلیل پاره ای مشکلات نتونستم برم(مملکته داریم!)


نظرات 5 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

ایولا

به ماهم سربزن

مردم چه دل خوشی دارنا!!!

سعید سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

عزیزم پینکی رو چشم زدن، باید بالا سرش تخم مرغ بشکونی ببینی چشم کی کارگر افتاده!

یه ضرب المثل چینی قدیمی هست میگه مشکلی نیست که با نصب دوباره ویندوز حل نشه!

usbها با فلش مموری و کابل موبایل و این‌ها مشکلی ندارند؟

آره باید بدم یکی که دستش سبکه تخم مرغ بشکونه براش
نه نمیخوام دوباره وبندوز نصب شه!

مشکلی ندارن امتحان کردم اینا رو :(

ندا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

صد دفعه بهت گفتم یه چیزی می گیری از این سوسولا نباشه گوش نمی کنی که

سوسولی نبود بچه ام!

سیاوش کسرایی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ http://t60.persianblog.ir/

بلا دوره پینکی جان

بلا نبینی داداش

حسن جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.hasanalmasi.ir

داستانی شد این پینکی ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد