عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

:)

صدای مرا هم اکنون از پینکی میشنوید

خب از اونجایی که هیچ کار خدا بی حکمت نیست، من از صبح یه مشکلی برام پیش اومد که نتونستم برم نمایندگی سونی. بعد از ظهر رفتم سراغ پینکی، باتریشو درآوردم و مستقیم به برق وصلش کرد و با بسم اله روشنش کردم!

باور کردنی نبود، مثل روزهای عادی روشن شد، موس رو هم شناخت، ریست هم شد!

باتریشم که بهش وصل کردم خیلی عادی کار کرد!

خب من نمیتونم نظر بدم چه اتفاقی براش افتاده بود و چی شد که دوباره درست شد(در حد تخصص من نیست)

فقط یه چیزی! من مطمئنم دیروز باتریش حدود چهل درصدی شارژ داشت ولی امروز کاملا خالی بود!!!

و کیف پینکی هم کمی بیش از اندازه داغ بود! ممکنه یهو باتری خالی کرده باشه؟!!!

خدا کنه دیگه مشکلی پیش نیاد ولی اگه بازم مشکلی پیش بیاد دیگه میدونم چه کار باید بکنم و کجا باید برم، به جای مزاحم دوستان شدن!


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

ممکنه لپ‌تاپ رو شات‌دون کردی و درش رو بستی و گذاشتی تو کیف، اما ویندوز وسط عمل شات‌دون گیر کرده و پینکی روشن تو کیف مونده و واسه همین هم باطریش خالی شده و هم کیف خیلی داغ شده. فن رو یه چک بکن سالم مونده باشه. اگه این اتفاق افتاده باشه شانس آوردی که کیف آتیش نگرفته.

آخه سعید جان نزدیک بیست و چهار ساعت بود که من گذاشته بودم تو کیفش!
چه وحشتناک! یعنی مثل باتری های آیفون که خود به خود باتری خالی میکنه و آتیش میگره!!! خدا رحم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد