عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دخترم

همین الان از نمایندگی اومدم!

آخر مجبورم کرد ببرمش نمایندگی! آخه دو روز بود موقع روشن کردنش، از قسمت فن صداهای وحشتناک میومد! این دیگه چیزی نبود که بشه چشم پوشی کرد ازش!

رفتم نمایندگی، کلی کیف های خوشگل داشت، تازه اون موسی که یه روز عکسش رو گذاشته بودم رو هم داشت(اندازه کف دستم بود اگه با مچ حساب کنی تازه)، قیمتاشم فک کنم گرون بود! یه خانوم و آقا هم اومده بودن لپتاپ بخرن برای دخترشون ولی نمدونم چرا اونو نیاورده بودن، داشتن مدل ها رو نگاه میکردن و دنبال صورتی بودن که منشیه گفت صورتی نداریم! بعد خانومه چشمش افتاد به بچه ی من و کلی عاشقش شد، گفت من اینو میخوام. در همین هین یه پسره هم اومد و همین مدل قهوه ایش رو داشت. خانومه کلی از دخترم اطلاعات خواست و منم که انگار داشتم برا دخترم خواستگار جور میکردم با آب و تاب ازش تعریف کردم، پسره هم هی تایید میکرد، بعد تازه انگار خانومه دو زاریش بیوفته گفت، واسه چی آوردیش اینجا، گفتم فنش صدا میده؛ پسره گفت مال منم صدا میده، و پسره گفت من خودم فروشنده لپتاپم و از ده تایی که از سریه سی اس میفروشم شش تاش به خاطر فن بر میگرده که منم میارمشون اینجا! اون موقع بود که فهمیدم مشکل همه گانی میباشد! تازه پسره که دید من و خانومه کلی از این کیف ها تعریف کردیم آدرس یه کیف فروشی بهمون داد و گفت خواستین کیف بخرین از اینجا بگیرین که قیمت هاش خیلی مناسبه!

خلاصه رفتم قسمت فنی! بعد از اینکه گفتم مشکلش چیه، بچه ام رو بردن اون اتاق ورود ممنوع (فکر کنم بخش مراقبت های ویژه بود). بعد از ده دقیقه یه قبض بهم داد و گفت شنبه یا یکشنبه باهاتون تماس میگیریم! پسره گفت این سری(CS) فنش رو بد نصب کردن و زود از جاش در میاد، اگه یه فن خوب نصب کنن دیگه مشکلی نداره(خدا کنه اینجوری باشه)

این شد که اون خانوم و آقا هم کلا پشیمون شدن از خریدن این سری، البته خانومه گفت از بین لپتاپ های که دیده این از همشون خوشگل تر بوده ;;)

خلاصه اینکه چند روزی رو بدون دخترم پینکی سر میکنم ببینم چی پیش میاد!!!



پی نوشت: از من به شما نصیحت، تا وسایلتون گارانتی داره کمال استفاده بلکن سوء استفاده رو بکنید، که بعد از اون فقط بخوان نگاهشم بکنن سی چهل تومن افتادین

پی نوشت بعدی: کلاس پنجشنبه هامو  با اجازه خودم کنسل میکنم! ولی جمعه و شنبه ها همچنان عینهو دانشجوی ترم اولی میرم سر کلاس هام :)


اضافه نوشت: من الان لپتاپم معلوم نیست دست کیه! بعد کافیه فایر فاکسم رو باز کنه! هر سایتی که عضوم(بلاگفا، بلاگ اسکای، جیمیل و یاهو ، یوتویوب، توئیتر، فرندفید، فیس بوک، های استت، کلوب، ریدر و ...) ایکون هاش اون بالای صفحه موجوده. همه اشونم با یوز و پسورد سیو شده!!!!  :|


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

این دخترت هم که هر روز یه ناز و ادا در میاره، فکر کنم آخرش رو دستت بمونه و ترشیده بشه

واسه یه گردگیری ساده بیست تومن میگرن نامردا

خوب هر چقد هم که ناز کنه من خودم نازش رو میکشم! ایشششش

لپتاپ یکی دیگه رو فقط چک کرد و سی تومن گرفت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد