عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

روز پاییزی

امروز کلی مقاله و تحقیق پیدا کردم و همه ی عنوان ها رو نوشتم تا ببینم کدومشو قبول میکنه، واقعا دمشون گرم اینقد تحقیق بود که مونده بودم چی انتخاب کنم!!!

ولی خدایی عجب تایپیستایی داشتن! یاد خانم الف خودمون افتادم که مثل اینا تایپ میکرد، تایپیسته با من حرف میزد و بدون غلط تایپ میکرد! من که حسودیم شد که چرا اینجوری تایپ نمیکنم!

بعدشم که خراب شدم رو سر بچه ها، رویا رو چند ماهی میشد که ندیدم، ولی بقیه رو دیده بودم!

کلی تحویلم گرفتن ! تازه رویا بهم یه فنجون خوشگل "آی لاو یو" داد! 

بعدشم با این همه درس و امتحان و اینا، با م رفتیم سینما!!! D:

تازه کردن دیدار ها می ارزید به از کار افتادن

اینقد عنوان تحقیق نوشتم که فک کنم نصف بچه ها رو جواب بده؛ ولی اگه تحقیق و اینا خواستین بگین من آدرس اینجا رو بدم بهتون، یه تحقیق سی صفحه ای رو در حدود شش تومن میگیره!



پی نوشت: پنجشنبه هفته آینده امتحان بازاریابی بین الملل دارم، جمعه هفته ی دیگه هم امتحان نیم ترم مالی دارم و امتحان عملی کامپیوتر!!!

پی نوشت بعد: واسه دخترا فاجعه است وقتی موقع بستن در ماشین ناخنشون بشکنه!!!( تا یه ساعت دپرس بودم)

پی نوشت خاص: بریده باد این دست ها که آغوش نشدند!!!(اینم بزار به حساب معذرت خواهی، میدونم بزرگ منش تر از این حرفایی)

شعر نوشت: این همه راه که آمدم

                  کوتاهتر بود

                  از یک قدمی که به تو مانده بود

                  من ثانیه را با تپش قلبم محاسبه میکنم!

                  (ع ر)

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

خوشبختانه ما از این رشته گلابیا نمی خونیم که تحقیق و ارائه و ... داشته باشیم

امتحانات رو خوففففففففففففففف بدی.

عکس این فنجون رو می ذاشتی.

مثه همیشه واسه ما مردا قابل درک نیست که چرا شکستن ناخن فاجعه است، اما بی خیال، دلت نشکنه

شما که همه واحداتون عملیه! بعدشم میخوای توی ارشد هم بشین تحقیق بنویس!!!
مرسی
حتما ازش عکس میگیرم میزارم
ای بابا سعید جان اگه شما ماها رو درک میکردین که ما دیگه مشکلی با شما نداشتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد