عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

آب پرتقال

مکان: ترمینال


- آقا ساندیس آب پرتقال دارین؟

=میارم خدمتتون

(آقا با کلی ذوق کاسبانه، که مثلا من همه نوع آب میوه ای دارم، کلی آب میوه های مختلف، با طعم ها و رنگ ها و بسته های مختلف چیده رو پیشخون و باز هم با همون شوق ادامه داد)

=حالا کدوم یکی رو بدم خدمتتون؟

- یعنی شما ساندیس آب پرتقال ندارین؟

= یعنی از اینایی که چیدم هیچ کدوم رو نمیخوای؟

- ساندیس آب پرتقال رو ترجیح میدم

(فروشنده با ذوقی سرکوب شده رفت سمت یخچالش و یه تکدانه پرتقال گذاشت رو میز)

- ولی من ساندیس میخواستم!

= یعنی تکدانه هم نمیخوای؟؟؟

- آقای محترم، من از همون اولشم گفتم ساندیس آب پرتقال!

= خب چه فرقی میکنه! این همه آب میوه آوردم برات گفتی آب پرتقال! حالا که پرتقال آوردم بازم یه چیز دیگه میخوای!!!

(داشت بهش بر میخورد، گناه داشت خب)

- آخه ساندیس هایی که شما دارین طعمش فوق العاده اس! طعم این تکدانه ها رو دوست ندارم!

= کدوم یکی از ساندیس ها؟!

- همونایی که بلندتر از ساندیس های معمولیه نمیدونم اسمش چیه!

= آهان(باز رفت سر یخچال و ساندیس مورد نظر رو در آورد) اینا رو میگی!

- این آب پرتقال ها طعمش بی نظیره! خیلی ممنون




پی نوشت: وقتی نشستم روی صندلی، دیدم فروشنده یکی از همین ساندیس ها رو ریخت توی لیوان و میل فرمود!!!

پی نوشت بعد: یعنی دق دادم بیچاره رو!

پی نوشت بعد بعد: خیلی از فروشنده ها هستن که میخوان یه جورایی بازاریابی کنن و محصولات جدید و متنوع خودشون رو به مشتری عرضه کنن، ولی نمیدونن هنوز مشتری هایی هستن که ساندیس آب پرتقال رو با هیچ آب میوه ی دیگه ای عوض نمیکنن!!!

sms نوشت: اگه خودکارت به اندازه یک کلمه جوهر داشت برام چی مینوشتی؟



اضافه نوشت: اینم عکس فنجونی که رویا بهم داده بود.

اضافه نوشت بعد: چه خوبه آدم هی هدیه بگیره، خب اینا رو هم الان هدیه گرفتم

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

آدم دلش میسوزه واسه این بنده های خدا که واسه دو لقمه نون این جوری به زحمت میوفتن.

بنده ی خدا
الان عذاب وجدان گرفتم که چرا اینقد اذیتش کردم

حسن دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.hasanalmasi.ir

چه فنجون رمانتیکی. خوش به حالت.

من چند روز پیش یه فنجون دیدم بیرون که خیلی خوشم اومد ازش. رفتم بخرمش. پرسیدم آقا چنده اینا؟ 18000 تومن.

رویا همیشه چیزای رمانتیک میخره

لامصب هر چیز خوشگلی گرونه!!!
من حاضرم اینو با جون و دل بدمش به ریحانه، که وقتی میخواد آب بخوره، دندوناش بخوره بهش و صدا بده!

سعید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

بالاخره اومدم. ببخشید که حتی فرصت سر خاروندن هم ندارم. دلم واسه نت تنگ شده بود.

منم همیشه گفتم هنوز هم ساندیس یه چیز دیگه است

لیوانه خوشگله! دو هفته است می‌خوام برم یه لیوان واسه آزمایشگاه بخرم. اما کو وقت...

من می نوشتم: سلام.

خوش اومدی پسرم

نه همه ساندیس ها! فقط آب پرتغال

از این فانتزی ها بخریا!

منم همینو نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد