عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

کشفیات

توی یک رابطه، وقتی پسره میفهمه دختره، دوسش داره، برای اینکه به خواسته اش برسه اولین کاری که میکنه تهدید کردنه!!!




پی نوشت: خودم بعد از شنیدن حرفای اون طفلک اینو کشف کردم چون قبلا هم باهاش مواجه شده بودم . قبلا شک داشتم به این مورد ولی الان یقین دارم و تعمیم میدم به هشتاد تا نود درصد از پسرها!!!

پی نوشت بعد: بیشتر تهدید ها از نوع جداییه

پی نوشت بعد بعد: پست فطرت به معنای واقعی کلمه!!! پستی در ذات و فطرت یعنی همینا دیگه

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

۸۰ تا ۹۰٪؟ نمی‌دونم، چون تا حالا تو اینجور موقعیتی نبودم.

من در جریان سه تاش بودم

یه پسر دوس داشتنی جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

آخ جون بازم مینیمال

دختره هم بفهمه همینطوره
یه نوع دیگه تهدید میکنه
سابقه دارم

اگه دختر کسی رو دوست داشته باشه هیچ وقت تهدیدش نمیکنه آقا

امیرعلی جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

بهارانه این کشفیات تو هم مثل کشف رد پای عوامل خارجی تو اغتشاشات های (البته اغشاشات خودش جمع اغتشاشه و اغتشاشات ها غلط.لازم بود همینجا عذرخواهی کنم)بعد انتخابات مو رو به بدن ادم سیخ میکنه.یعنی خنده اوره. به نظر من که خریدن شارز ایرانسل مهمترین نشانه علاقه دختر به پسره.۵ هزار تومانی که یعنی بیا تو بغلم. بهار تو کار و زندگی نداری هی میری وسط این رابطه عشقی های ژیتاق فلانس؟ بهترین لحظهی روابط دوستی اون موقعیه که دوست دخترت زنگ میزنه حالتو بپرسه میبینه یه دختر دیگه گوشیو برمیداره و میگه من دوست جدیدشم و دیگه مزاحمش نشو.بعدش دوست دختر قدیمیت که دماغ شده شب زنگ میزنه بهت گریه میکنه. اون گریه خیلی حال میده.البته اگه از ۱۰۰ تا پسر این قضیه رو بپرسی ۹۹ تاشون میگن نه اینجوری نیست ولی خب اون صدمیه که میگه دقیقان همینجریه منم. بدجنس راوانی هم خودتونید.با اون ۹۹ تا بودما. البته این مسائل ریشه در ذات دخترا داره وگرنه من کجا و بی وفایی!
از همه این حرفا که بگذریم مرگ بر دیکتاتور.

میبینی امیر علی، این همه وقت نبودی و اونوقت الان سر چه پستی سرو کله ات پیدا شد!!!
اونوقت شما وقتی میخندی مو به بدنت سیخ میشه!!! :)))) خدایی غیر آدمیزادیه این مورد، تو هم برو کشفیات کن مثل من، ببین آدما چه وقتایی مو به تنشون سیخ میشه!!! (نیشتو ببند منحرف!)
من دارم به رابطه ی شارژ ایرانسل و بیا تو بغلم فک میکنم ولی خدایی هیچ رابطه ای نیافتم!
از اونجایی که من شنونده ی خوبی میباشم اصولا دوستان موقع درد و دل کردنشون میان پیشم و اینجوری میشه که وسط رابطه ی عاشقونه اشون قرار میگرم.
جون خودت یه دختری رو به من نشون بده که وقتی زنگ میزنه دوست پسرش و میبینه یه دختره دیگه گوشی بر میداره، دوباره بهش زنگ بزنه! نه خدایی نشونم بده اگه پیدا کردی!
بدجنس هم اونیه که وقتی میبینه دوست دختر قدیمیش زنگ میزنه میده به دوست دختر جدیدش جواب بده و روانی اون کسیه که با گریه ی دوستش حال میکنه.
البته بدجنسی تو ذات آقایونه و این هیچ شکی درش نیست ولی روانی بودنشون رو باید از نزدیک تشخیص داد

مارشال شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

این دخترام منتظرن یه نمونه از پسر های به قول خودشون پست فطرت به چشمشون بخوره بعد چرتکه در بیارن از اون آمارهای نجومی 80 90 درصدی جنس سوخته پسران رو به وزارت آمار ایران تحویل بدن
حالا من نمی خوام باز اعاده حیثیت از همین جنس سوخته بدبخت مفلوک بکنم که هر چی بلا تو این دنیاست باید سر ما یباد آخر سرم
ادم بده ما باشیم!
شما دخترا چی؟
خداییش وقتی می فهمید یه پسری دوستون داره چه بلاهایی سرش نمیارین ...
ولی ما بر عکس شما هیچ وقت نمی گیم 90 درصد دخترا فلان!
ما می گیم شاید تقصیر از خودمون بوده که موجب این نوع برخورد شده ...

یعنی مارشال این برخورد روشن فکرانه ات منو کشته

من نمیگم دخترا اینجوری نیستن ولی شدتش از پسرا کمتره

والا من که تا حالا ندیدم پسری اینجوری بگه و علت برخورد رو از رفتار خودش نتیجه بگیره

حاج مسیح ! یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://doooman.com

سلام ، خوبی ؟
چه خبرا ؟
یهو یادِـ افتادَم !
امیدوارم خوب و خوش باشی ...

سلام مسیح جان
خوبم، تو چطوری؟ چه عجب از این ورا

م یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

این قانون رو تایید می کنم! اما دو طرفست! یعنی شامل خانم ها هم می شه!
در ضمن مطمئنم من و تو این اخلاق زشت رو نداریم

مطمئنم 3>

س م ح پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

من با این نظرت موافق نیستم!
پسرا برای رسیدن به خواسته هاشون احتیاجی به تهدید کردن ندارن.
باور نداری شمارتو بده تا بهت بگم.!!!

خب دلیل نمیشه همه با نظرات من موافق باشن که

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد