عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

سی تی اسکن بدون تزریق

کلا امروز تاریخ قشنگی داشت!۸۸/۱۱/۱۱

امروز وقتی برای سی تی اسکن، رفتم توی اون لوله ی متحرک(حالا تخت متحرک بودا نه لوله) نزدیک بود سکته بزنم! وقتی با باند و چسب و فوم محکمم کرد و خودش رفت توی اتاق دیگه و من موندم و اون لوله ی وحشتناک، قشنگ چهارده معصوم رو آوردم جلوی چشمم!

حس بدی بود، خیلی وخشتناک!!! دکتر هم مثل این فیلم آقای هفت رنگ، فامیلیش کامران بود. کامی جون مطمئنم کرد که چیز خاصی نیست و عصبیه ولی برای اطمینان بیشتر سی تی اسکن هم نوشت که چهارشنبه جوابش آماده میشه!




پی نوشت: از صبح تا حالا دارم فکر میکنم فردا چی بپوشم، هنوزم به نتیجه ای نرسیدم! خب چی بپوشم!

پی نوشت بعد: بهم میگفت تو چرا به جای . از ! استفاده میکنی؟!!! راست میگه ها! توی جمله هام از ! زیاد استفاده میکنما!

پی نوشت بعد بعد: گوشیم رو گرفته و میگه اینا کین؟ میگم کیا؟ میگه این اسما دیگه! کرونی، کلیرک، سندس، جینگیل، اینجینیر، مدیکو، عسلی و عسلک، دینکی و ...!

پی نوشت بعد بعد بعد: ملالی نیست جز وصل شدن موبایل شما!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

من که می‌دونم این سر درد تو، همش تقصیر پسراست! من از طرف جامعه‌ی ذکور، مراتب تأسف خودم رو از این بابت اعلام می‌کنم

لباس بپوش (خودم می‌دونم، تو نمی‌خواد به زبون بیاریشون)

!!!

اینجینیرت منو کشته!

من از طرف خودم این مراتب تاسف رو میپذیرم و امیدوارم دیگه تکرار نشه!

نه بابا!

اینجینیرم منم کشته! :D

ندا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

قربونت برم سی تی اسکن مگه تزریق می خواد؟ منم چند ماه پیش همین حرکتو انجام دادم، نگران نباش چیزی نیست

والا کامی جون توی نسخه قید کرد بدون تزریق
یادمه تو رو! :(

امیرعلی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام الیکم و لعنت اللاه(بر دشمناتون).ما افتادیم خوشه ۵/۱ .یعنی ۶ ماه سال نیمه مرفه و بی دردیم و ۶ ماه سال نیمه بدبخت و پر درد.الان وضعیت زندگیمون مثل اون بازیکن سیاپوستس که برنامه نود نشون داد.صبح نون بربری با چایی ظهر نون بربری با چایی شب هم همون بدون چایی. بابامون هم نمیره یه زن دومی یه دوست دختری چیزی بگیره یه خورده ازش باج بگیریم.الحمدللاه معتادم که نمیشه.خلاصه این روزگار بدجوری ماست خورمون رو گرفته.
امشب کودکی که اولین سیگار را کشید تا صبح بیدار است.خیلی سوسپانسیون و سانتی مانتال میخونه. یاد خودم وقتی اولین بار سیگار کشیدم افتادم. راستی شاید سردردت به خاطر سیگار باشه.سیگارتو عوض کن خوب میشی ایشاللاه.ولی چیزای دیگرو امتحان نکنیا.
وسط یه ضربدرم!

وقتی کوتاه مینویسی، شک میکنم به اینکه خودت باشی
ولی ما خوشه دومیما!
اون برنامه نود رو هم ندیدم
خدا پدرت رو واست حفظ کنه و یه پس گردنی محکم بهت بزنه تا ناشکر نباشی
ما که اهل سیگار نیستیم، توی اطرافیان هم سیگاری نداریم! پس فرضیه تو باطله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد