عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

اسپاسم

خوب این اسپاسم اپیدمی شده جدیدنا!!! هر کی رو میبینی ازش میناله! هر کی رو میبینی توی این چند وقت اخیر بهش دچار شده. هر چند فکر کنم من استارترش بودم ولی این دلیل نمیشه به همه سرایت کنه خب!

صبح دکتر زنگ زده که گردنم گرفته شدید! نمیتونم تکون بخورم.... و این یعنی به هم خوردن قرار فردا!

اشکالی نداره، ما صبور تر از این حرفاییم!

ولنتاین امسال هم مثل هر سال پر از اس ام اس بود و خالی از هدیه. هر چند یکی قول داده بود گوسفند قرمز و مشکی برام بخره ولی نخرید. اینم اشکال نداره خب!

کلاس های یونی هم از پنجشنبه هفته ی دیگه شروع خواهد شد و خوشبختانه فقط به پنجشنبه ها ختم میشه! امتحانا رو بگو! همش پنج تا درس دارم که دو تا دو تا سختاش با هم اند. یه امتحان بیست و هفت خرداد دارن، دو تا دوم تیر و دو تا ششم تیر!

یک نصیحت خواهرانه مادرانه بکنم، برادر من خواهر من! جون هر کی دوست دارین عکس های خونوادگیتون رو نریزید توی گوشی هاتون(البته اونایی که مورد دارن) که وقتی گوشی گم شه تا چند روز خواب و خوراک ندارین!!!

تا ما  دو روز از دنیای مجازی غافل میشیم این گوگل کلی امکانات جدید میده! خب یعنی الان خیلی شاهکار کردی برداشتی فرندفید رو کپی کردی توی صفحه ات؟؟؟ من که خاموشش کردم این "باز" رو! رفتن و باز کردن گوگل ریدر یه صفای دیگه داره.

ماشالا یه کاری هم کرده که تا پروفایلت رو باز میکنن تا هفت نسل قبل و بعدت رو نشون میده که کی دنبالت کرده و دنبال کی میکنی!(اینشم برداشتم تازه)


پی نوشت: خیلی خوبه که از امشب دوباره صدای بوق بوق ماشین عروس میشنویم!

پی نوشت بعد : فایر فاکس 3.6 هم کلی فاز میده ها!

پی نوشت بعد بعد: پیشنهاد سینما داشتم امروز؛ هر شب تنهایی! نمیدونم برم، نرم!


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

من امسال یه دونه اس ام اس گرفتم!
از الآن نگران امتحان‌هایی؟ پاس می‌شه این درسها!
من آخرش هم نفهمیدم تو این فرندفید و توییتر چی به چیه؟

فایرفاکس خوبه به خصوص این پرسناز که تازه آمده

من امسال از همه ی دوستام اس ام اس دریافت کردم
اوهوم! :,(
آخرشم سر در نمیاری!
این پرسناز چی چی هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد