عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

سلیقه

آدمی زاد است و سلایق مختلف! هر آدمی یه سلیقه ای داره، حتی خواهر و برادرای دو قلو هم گاهی اوقات سلیقه هاشون با هم فرق میکنه، دیگه چه برسه به بقیه. توی دنیای مجازی هم آدم ها با سلیقه های مختلف وجود دارن. هر کس از یه جور مطلبی خوشش میاد. هر کی یه نوع عکس رو میپسنده. سلیقه آدم ها هم توی خوندن وبلاگ ها کاملا متفاوته. دلیل نمیشه چون تو از نوع نوشتن من خوشت نمیاد یا نوع نوشته هام باب میل تو نیست، من اون طوری که خودم نیستم بنویسم! توی این دنیای مجازی کسی کسه دیگه رو مجبور به خوندن نکرده. اگه از نوشته های وبلاگی خوشت نمیاد خیلی راحت اونو بزار کنار، حق نداری بهش بگی مزخرف مینویسی! انتقاد و نظر فرق میکنه با دوست نداشتن نوشته ها! یکی دوست داره روزانه هاش رو برای خودش بنویسه، دوست داره در مورد کوچیکترین یا مهمترین اتفاقاتی که براش می افته توی وبلاگش بنویسه، تو اگه نوشته هاش برات مهم نیست نخونش! خیلیا هستن وبلاگ های ادبی رو میخونن، خیلی ها مذهبی، خیلی ها سیاسی، خیلی ها هم کشکولی(وبلاگ هایی که همه نوع نوشته ای توش داره). مسخره اس که فکر کنی چون تو این نوشته رو نمیپسندی پس نویسنده و دوستاش هم مورد پسند نیستن!

به نظر من روزانه نویسی بهترین نوع وبلاگ نویسیه! نمیدونی چه لذتی داره خوندن پست هایی که سه چهارسال پیش نوشتی و برمیگردی و اونا رو میخونی! هنوزم بعد از سه سال وقتی اون پستی رو که یه روز معلم کلاس اول بودم میخونم، خودم دلم غتج میره! فکر میکنم اولین پست بلندی بود که نوشتم. خیلی هم طولانی(اگه پیداش کنم میزارمش اینجا) .

حالا من نمیدونم یهو واسه چی اینا رو نوشتم، ولی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها....


پی نوشت:دیروز اینقد دلم میخواست یه کنترلی بود و خیلی راحت میتونستم زمان رو برگردونم به پنج دقیقه قبلش...

پی نوشت بعد: هنوز جمله ام تموم نشده بود که خودم زودتر از مخاطبم زدم زیر گریه!

پی نوشت بعد بعد: همه ی نوشته های وبلاگ قبلیم رو به صورت اچ تی ام الی دارم، باید برم سراغشون


اضافه نوشت: خیلی جالبه، هوا دیگه بهاری هم نیست، کاملا تابستونیه!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://mindzeinab2009.blogsky.com

ای قوم به حج رفه کجایید کجایید بیایید بیایید که معشوق همینجاست

:)

سعید چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

وبلاگ یه فضای شخصیه، برخلاف یک روزنامه، مجله یا یک وبسایت، نظر خوانندگان می‌تونه خیلی مهم نباشه.

یعنی نارکند کشکلولیه بهم برخورد

اوهوم
کشکول درویش سعید! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد