عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

آگاهی

اینقدحرصم میگیره از این فیلم هایی که به اصطلاح میخوان به مادر و پدرها هشدار بدن که بچه هاشون رو از خطرات اینترنت آگاه کنن!
من که فکر نمیکنم این جور فیلم ها تاثیر چندانی داشته باشه! مهم خود فرده یا همون بچه است که باید از همون دوران کودکی در مورد خطرات آگاهی بهش بدن! مطمئنم هر چقدر هم سخت بگیرن باز هم بچه میتونه کارهایی که نباید بکنه رو انجام بده! خطرات اینترنت برای همه هست ولی برای پسر بچه ها بیشتره! به خاطر سنشون و سوالایی که توی ذهنشونه! بستگی به نوع تربیتش داره! اینترنت هم مثل ماهواره، مثل موبایل، قبل از اینکه بچه رو آزاد بزاری قبلش باید در مورد همه چیز روشنش کنی! بعد دیگه ذات فرده که از تکنولوژی چطور استفاده کنه! مثل قضیه ی فیلم ها و عکس های خانوادگی! یه مدت خیلی روی بورس بود و هر کس به اینترنت دسترسی داشت اول مشتاق دیدن این عکس ها و فیلم ها میشد، یا منتظر جدید ترین بولوتوث های خانوادگی میشد! ولی الان مدت هاس این فرهنگ جا افتاده و کسی دنبال عکس ناموس مردم توی اینترنت نمیگرده! هرچند این داستان ادامه داره چون روز به روز به افرادی که تازه با اینترنت و بولوتوث دسترسی پیدا کردن اضافه میشه، ولی دیگه مثل چند سال پیش نیست!
حالا اینا به من چه ربطی داشت نمیدونم! ولی من در آینده بچه ام رو توی این موارد آزاد میزارم، چون میدونم چطور باید تربیتش کنم که خودش درست رو از غلط تشخیص بده!


پی نوشت: رو کرد به من و گفت دوست دارم یه همسر اردیبهشتی داشته باشم! گفتم چطور؟ گفت برای اینکه مادر خوبیه برای بچه ام!!! نمیدونست من اردیبهشتی ام و منم بهش نگفتم، ولی بهم بر خورد که فقط به خاطر بچه است که زن اردیبهشتی میخواد بگیره نه خود اون زن! تازه توی اردیبهشتی ها هم استثنا هم پیدا میشه، که هیچ بویی از خصوصیات متولدین این ماه نبرده ان!

پی نوشت بعد: امروز آخرین قسمت به کجا چنین شتابانه! این یونس نه قیافه داره نه تیپ ولی کلا آدمیه که افراد رو به خودش جذب میکنه! خیلی از آدم های اینجورینا!

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

ان‌شالله علیرضات پسر سر براهی باشه

تو از اون اردیبهشتی‌هایی که هم مامان خوبی می‌شی و هم همسر خوبی. ما منتظریم ببینیم کیه این مرد خوشبخت.

بابت نظرات متأسفم، اشکال از گوگل بود، الآن سیستم درسته، می‌تونی با اشتراک گوگلت نظر بدی.

قربونش برم پسرمو
خب نمیدونم چرا یهو آقا پیام اومد تو ذهنم! :D
الان میام سراغت

سیاوش کسرایی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ

معتادای اینترنتی همه مثل همن!
منم دقیقا حس تو رو دارم

یعنی من و با خودت یکی میکنی!!!

M.shafi چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://shafi.blogsky.com

سلام دوست عزیز من وبلاگ شما را دیدن نمودم وخیلی عالی بود.
حالا اگر وقت داشتید یه سری به وبلاگ این بنده حقیر و ناچیز بزنید .
با احترام محمد شفیع خاکسار مدیر وبلاگ.

سعید چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

اگه من گذاشتم این آقا پیام بیاد گودر
یک آقا پیامی نشونت بدم که از توش صد تا آقا پیام در بیاد

:D
تازه نقطه ضعف پیدا کردم ذوق دارم

مسافر چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
من خودم اردیبهشتی هستم و حدود 20 سال پیش همین نظر الان تورو داشتم { در مورد تربیت بچه } ولی الان که پسر 18 ساله دارم میبینم که اتفاقاتی برای آدم پیش میاد که میبینه همه این عقاید شعاری بیش نبوده ، چرا ؟ چون ذات هر کس فرق میکنه، تو نمیدونی بچت دارای چه جور ذاتی هست، به هر حال شاد و پیروز باشی

پس به این نتیجه میرسیم که منم بیست سال دیگه پی به شعار بودن حرفم میرسم!
امیدوارم بچه ام ذاتش به مامانش بره ، در این صورت مشکلی نخواهم داشت :D
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد