عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

سلاح

این چندمین بار بود که دوست داشتم بخوابونم توی گوش کسی و این کار رو نکردم! سومین یا چهارمین بار بود شاید، وقتی مرد به طرز وحشتناکی از پشت لباس ها ظاهر شد و تا اونجا که میتونست صورتش رو آورد جلو و گفت هر کدوم که خواستی بگو بهت بدم!!! من که هم ترسیده بودم و هم از حرکت مرد عصبانی شده بودم، دوست داشتم تمام توانم رو، کف دست راستم جمع میکردم و بزنم بیخ گوشش! ولی کاری نکردم، دقیقا مثل دفعه های قبل بغض کردم ولی هیچ کاری نکردم. این دو دفعه ی آخری مدام خودم رو سرزنش میکنم که چرا کاری رو که باید میکردم نکردم! شاید به خاطر عواقب بعدش میترسیدم! چرا در مقابل خشم و عصبانیتم یا موقع دفاع کردن از خودم، به جای داد و فریاد فقط بلدم بغض کنم و گریه؟! وقتی میبینم اکثر دخترها و زن ها این کار رو میکنن، به این میرسم که فقط من نیستم! بیشتر همجنسای من در مواقع خوشحالی، ناراحتی، عصبانیت، آرامش و خیلی از حالات دیگه به جای عکس العمل های دیگه فقط گریه میکنن. و این طبیعت زنه!!! و طبیعتی که مردها از درکشون عاجزن!

پی نوشت: زنگ زده میگه بیاین افتتاحیه رو دور هم باشیم!
پی نوشت بعد: خیلی ذوق کردم وقتی فهمیدم هر دو تاییشون در عرض کمتر از یک هفته، یه رینگ خوشگل انداختن دست چپشون!
پی نوشت بعد بعد: دوست داشتنم یه دوست داشتن واقعیه نه از روی عادت، اینو مطمئنم!
پی نوشت بعد بعد بعد: کاش بفهمه همه ی این غر زدن هام از روی دلتنگیه، وقتی میبینم مثل قبل نیست، بیشتر دلم واسش تنگ میشه، واسه ی قبلی!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

خوب گریه می‌کردی همونجا، با صدای بلند تا مردم جمع شن حقشو بذارن کف دستش گریه بیشتر از جیغ و داد جواب میده

من بعد از این همه مدت یه جمله می‌گم: هیچ وقت قادر نخواهم بود رفتار یک زن رو تفسیر کنم یا حدس بزنم.

پی‌نوشت‌ها هم بسیار فضولی برانگیزانه بود

:( باید همین کار رو میکردم

کاش همه این جرات رو داشته باشن و اعتراف کنن

:D

ندا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://zolaletabnak.blogfa.com/

یکی از این پی نوشتاش دلیللش حرف من بود پس همین جا بهت می گم قربونت برم من که از خدامه از روی عادت نباشه امیدورام آخر خوبی داشته باشه

وقتی بهم گفتی کلی روش فکر کردم تا مطمئن شدم!
از خودم مطمئنم ولی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد