عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

تفاوت تا کجا

بعضی مواقع خیلی دوست دارم ذهن بعضی از آدم ها رو بخونم! اینکه مثلا پیش خودشون چی فکر میکنن که یه کاری رو انجام میدن؟ اینکه منطقشون واسه انجام دادن کاری چیه؟ دقیقا این فکر از وقتی به ذهنم خطور کرد که فهمیدم اون پسره برای دوستم کلی لوازم آرایش خریده اونم نه مارک معروف، فقط خواسته رنگ هاش جیغ باشه! خب وقتی تو میبینی اون آدمی نیست که اینجور آرایش کنه، واسه چی میری اینا رو براش میخری! اونم چی؟!!! قبلا گفته بودم تا حالا براش هیچ کادویی نخریده بود ولی یه کاره واسه روز زن که اصلا هیچ ربطی هم بهشون نداشته رفته اینا رو خریده! خب این نوع خریدش دقیقا میرسونه که این پسره چی تو ذهنشه! خیلی توی ذوقم خورد وقتی فهمیدم این کار رو کرده! من که از همون اولش با این پسره مخالف بودم و این کارش هم باعث شد روی نظرم ثابت تر شم! هر چیزی دیده بودم الا اینکه پسری برای دوست دخترش لوازم آرایش بخره! واقعا بد سلیقه است!
دو سه هفته پیش توی چهارراه کوکا یه تونیک دیدم که خیلی جنسش خنک بود و دو جیبه بود، طرحشم خوشگل بود. ولی اندازه من نداشت! قیمتش هم هفده تومن زده بود! اون روز که رفتم مانتو بگیرم، توی هفت تیر از همون مدل همه رنگش رو داشت که زده بود بیست تومن و  یه رنگ خوشگلش رو خریدم! همون تونیک توی کوچه برلن بیست و چهار تومن بود و دیروز دیدم توی پاساژ نزدیک خونه امون زده پونزده تومن!!! یعنی من مرده ی این قیمت گزاری ها هستم! اون روز توی مانتو فروشی هم دقیقا مانتویی رو دیدم که توی ونک زده بود هشتاد تومن! ولی قیمت روش چهل و یک بود! باز از هفت تیر تا ونک میگیم راهش زیاده و اینطور قیمت خورده ولی از خونه ی ما تا کوچه برلن خیلی راه طولانی ای نیست که اینطور تفاوت قیمت توی یک جنس میزنن!!!

پی نوشت: یه مانتو خریدم رنگ پینکیم!
پی نوشت بعد: پس فردا اولین امتحانم شروع میشه! بی زحمت دعا ها رو روونه کنید سمتم!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

سعید چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

خوب شاید دوست داشته خانمه اینجوری آرایش کنه.
البته لوازم آرایشی خریدن در کل خیلی بی‌کلاسیه، به خصوص اینکه ممکنه یه پیغامی مثه اینکه "تو خیلی زشتی" رو به طرف منتقل کنه.

من وقتی یه چیزی رو خریدم، دیگه نه بقیه‌ی مدل‌ها رو نگاه می‌کنم و نه قیمت می‌پرسم

تو که تو خط مقدمی، ما هم از این عقب حمایت می‌کنیم، جز دعا هم از دستم برنمیاد. اینم گفته باشم که ما به تو اعتماد کامل داریم و شک نداریم که: تو می‌تونی

بی خود کرده از این فکرا کنه!
باید هر جوری هست اونو بپذیره!

منم باید این کار رو میکردما

یعنی کشته ی این انرژی مثبت دادنتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد