عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

حقیقت

آقای ز همیشه توی وبلاگش تاکید میکنه که دخترای وبلاگ نویس زشت تر از اونی هستن که توی آواتارشون نشون میدن! البته ایشون از طرف همسرش حسابی گوش مالی میشه. ولی خیلی روی این حرفش تاکید میکنه! حالا من میخوام یه چیزی بگم مشابه حرف آقای ز و سعی میکنم از این به بعد هم تاکیدش کنم! اینکه پسرای وبلاگ نویس اونطور که توی وبلاگشون نشون میدن جنتلمن نیستن! اینکه خیلی از پسرا خودشون رو آزاد نشون میدن ولی در اصل خیلی هم مقیدن! نمونه زیاد دارم! یکیش آقای گ که وقتی وبلاگش رو میخوندی همیشه میگفتی خوش به حال همسرش که یه همچین مردی با این ذهنیت داره! ولی امروز وقتی فهمیدم آقای گ هم بعله، دیگه مطمئن شدم اکثر پسرهای وبلاگ نویس اینطورین!

پی نوشت: صادق باش برادر من! صادق! لزومی نداره وانمود کنی به اون چه که نیستی!
پی نوشت بعد: فکر کنم همه ی حرف هایی که باید میزدم و زدم! یه هفته نبودما! اما اندازه یه ماه حرف داشتم برای زدن که امروز همه رو ( البته فکر کنم) زدم!

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://zolaletabnak.blogfa.com/

پشت این نقاب مرد دیگری است

دقیقا

سعید یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

بعضی‌ها فقط می‌گویند
برخی به آنچه می‌گویند، معتقدند
اما فقط عده‌ی کم به آنچه معتقدند، پای‌بندند.

بهترین نظری که میشه در مورد این پست داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد