عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

ارمیا

چند شب پیش که میخواستم بخوابم، یه نگاه به قفسه ی کتاب ها انداختم ببینم کتابی هست که الان حس خوندنش رو داشته باشم یا نه! متوجه دو تا کتاب جدید شدم؛ ارمیا و ملکه ی قاجار. ملکه ی قاجار قطور بود به خاطر همون ارمیا رو برداشتم! فهمیدم خواهری در مقابل تعویض کتاب این دو تا رو گرفته! اسم ارمیا برام آشنا بود، بعد از دیدن صفحه ی اولش یادم اومد که یکی از کتاب های رضا امیر خانیه! تنها کتابی که ازش خوندم "من او" بود و تصور خوبی نسبت به کتاب ارمیا پیدا کردم! شروع کردم به خوندن! همون شب بیشتر از یک سوم کتاب رو خوندم، ولی هیچ پاراگرافی نبود که روم اثر بزاره! دیشب تمومش کردم! پیشنهاد خوندنش رو نمیدم! شاید اگه سال های شصت و هشت و شصت و نه بود، خیلی از خوندنش لذت میبردم و کلی هم اشک میریختم، ولی خوندن این کتاب توی نسل ما چندان اثری نداره! همش یاد خانوم الف افتادم که میگفت به خاطر تلقین ها و تبلیغاتی که میکردن زمان جنگ، من خودم رو مادر شهید میدیدم و یه روز توی خاله بازی ها بچه اش شهید میشه!!! آخرین کتاب دفاع مقدسی که خوندم مربوط میشه به دوم دبیرستان که داستان قشنگی داشت.  از حق نگذریم برای اولین کتاب یه نویسنده خوب بود، امیر خانی توی دوران دبیرستان این کتاب رو نوشته! یه سری عبارت های جالب توش داشت که مختص امیر خانی بود. به نوبه ی خودش خاص بود ولی پایانش اصلا خوب نبود. اگه اون زمانی که تصمیم گرفته بودم عارف بشم و برم تو دنیای مکاشفات، این رو میخوندم محشر میشد و این کتاب رو الگو قرار میدادم. در کل نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم



پی نوشت: دیروز حین تماشای  بازی آلمان و آرژانتین همراه مامان داشتم هسته ی آلبالو در می آوردم! از اینکه مسی هیچ کاری نمیکرد حرص میخوردم، همراه با این حرص خوردن ها یه آلبالو هم میزاشتم توی دهنم! شما حساب کن من چند کیلو آلبالو حین بازی خوردم دیگه
پی نوشت بعد: آلمانی ها بیشرفا خیلی خوب بازی میکنن خب! اگه اسپانیا رو ببرن چی خب! همه ی امیدمون به اسپانیاس!!!
اضافه نوشت: امتحان اولی بود که کلی آه و ناله کردم! شدم پونزده و نیم

نظرات 5 + ارسال نظر
داش آکل (ع) یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

من اهل فوتبال نیستم ولی تبش منو هم گرفته! میخوام هی بدونم اوضاع چیه که یکی به خیابانی فحش میده یکی به آلمان یکی کف میکنه یکی متحیر...
در مورد کتاب هم نظری ندارم. همون بهتر منم نخوندم!
انقدر بدم میاد از کتاب دا که انقدر سر و صدا هم به پا کرد. دیگه فکر نکنم از کتابای این مدلی خوشم بیاد.

والا زمان جام جهانی کمتر کسی پیدا میشه که تب فوتبال نگرفته باشدش!
در اینکه خیابانی روی اعصاب میره که شکی نیست ولی دوستان زیادی اغراق میکنن
نمیدونم سلیقه ی شما چجوریه! ولی کلا فکر میکنم هم نسلانم خوششون نیاد از این کتاب!
من که هیچ وقت دوست نداشتم بخونم کتاب دا رو

مهدی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
تو طرفدار آرژانتین نیستی فقط نمیخوای آلمان ببره...
چرااااا؟؟؟
نوشتی چون آرژانتین خوب بازی نمیکرد حرص میخوردی بعد نوشتی آلمانیا بی شرفن بعد نوشتی امیدت اسپانیاس آلمان رو ببره...
مثل اینکه تو طرفدار باختن آلمانی تا طرفدار آرژانتین یا اسپانیا...
خیلی خنده دار بود...
راستی مگه چند سالته که اون متن که نمیدونم چیه واست جالب نیست...
مگه متنش چی بود؟؟؟
حتما عاشقونه...
راستی اگه میلی باهم تبادل لینک داشته باشیم...
اگه خواستی بیا به وبنوشتم و بهم بگو نا لینکت کنم...
فعلا بای...

علیکم السلام
من طرفدار مسی توی آرژانتین بودم
طرفدار آلمان ها هم نیستم ولی گفتم که لا مصبا اینقد قشنگ بازی میکنن که آدم طرفدارشون میشه
کلا طرفدار ایتالیا بودم ولی الان اسپانیا تنها امیدمه
الان فهمیدی من چی چی گفتم؟
تو نمیدونی نباید از خانوم ها سنشون رو پرسید؟ حدس میزنم از تو بزرگتر باشم من یک شصت و پنجیم
مال جنگ و جبهه بود که اون دوران ما بچه بودیم و چیزی رو لمس نکردیم
اتفاقا بیشتر نوشته های عاشقانه بهم میچسبه

سعید یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

دوس دارم اسپانیا بره فینال، دلم یه قهرمان جدید می‌خواد، البته علی‌رغم اینکه برزیلم به دست هلند حذف شد، دوس دارم هلند قهرمان بشه (به هرحال بچه بودم هلندی بودم)

همه وقتی بچه بودیم هلندی بودیم ولی کلا ترجیح میدم اسپانیا ببره!

سعید تو این همه وقت گذاشتی همه ی اینا رو خوندی؟؟؟ داداش معرفتت رو

فاطیما یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

خب پس یادم باشه ارمیا رو نخونم !

این حرکتت خیلی واسم آشنا بود. اینکه نگاه انداختی ببینی کدومو بخونی
منم معمولا قبل خواب اینکارو می کنم

من دوست دارم اسپانیا ببره. حقشه خدایی ! با این بازی فوق العاده قشنگش !

من پیشنهاد نمیکنم بخونی، ولی اگه کتاب های دفاع مقدس دوست داری شاید خوندنش برات جالب باشه
تعداد کتاب های من انگشت شمارن ولی کتاب های تو...
منم از خدامه اسپانیا ببره! با اون بازیه بارسلونایی که میکنن

ندا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

از بچگی طرفدار برزیل بودم و حالم از آلمان بهم می خورد

آلمانی ها چندان محبوبیتی ندارن ولی امسال خوب بازی کردن انصافا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد