عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

داره میاد

عجیب بوی پاییز میاد، رنگ و روی درخت ها هم نشونه ی اومدنشه.
اگه بیاد با خودش مریضی ؛ بی حوصلگی؛ دلتنگی و یه کم عاشقی میاره. جلوی اومدنت رو نمیشه گرفت، میدونی هم که ما بچه های بهاری خیلی مشتاق اومدنت نیستیم، پس جون من داری میای به خوشی بیا، با خوش رویی بیا که با ترش رویی ما مواجه نشی!

پی نوشت: حس میکنم غریبه ها زیاد شدن، بی خبر میان و میرن، منم که روی وبلاگم حساس!

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

داره میاد و منم مثل برگ درخت‌ها زرد می‌شم تو این فصل.

خدا کنه پاییز خیلی خیلی خوشی باشه امسال واسه همه.

فک کنم منم همینطوریم
الهی آمین

فاطیما سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

فصل ِ من در راه است !

چرا من عاشــق پاییزم؟

میدونستی فردای تولد تو یکی از بهترین روزهای منه؟

ندا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://zolaletabnak.blogfa.com

من عاشق پاییزم. عاشق فصلم
نشنوم دیگه اینجوری در موردش حرف بزنیا

قربونت برم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد