عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

شب نوشته ها

شب ها قبل از خواب یه ورق و مداد میگیرم دستم و هر چی به ذهنم میرسه مینویسم. آخر شب ها یه چیزهایی مینویسم که وقتی فردا صبح بهشون نگاه میکنم باورم نمیشه این عقاید و نظرات من بوده، گاهی لازم میشه شب ها گوشی موبایلم رو از خودم دور کنم تا حرفی نزنم که بعدا پشیمون شم! فکر میکنم آدم خشنی شدم ولی گاهی لازمه که خشن باشی و خشن حرف بزنی که مخاطب خاص فکر نکنه دوباره میتونه ...
دیروز خیلی بد روزمو شروع کردم، مدام با خودم درگیر بودم، از اتفاقاتی که دور و برم میافته اصلا راضی نیستم، ناشکری نمیکنم، ولی حقش این نیست که اینطوری بگذره! گاهی دلم بد جوری میخواد که تلافی همه ی این اتفاقای بد رو سر یکی خالی کنم. توی این جور مواقع فقط باید یکی رو داشته باشی که بدونی وقتی حرف های بی ربط قراره بهش بزنی، ناراحت نمیشه و به دل نمیگیره، اونوقته که هم خالی میشی و هم مطمئنی ذره ای خلل توی دوستی ایجاد نمیشه! دیروز هم همین شد، خواستم با نوشتن ازش تشکر کنم که در مقابل اینجور حرف های من که هیچ ربطی به هیچ چی ندارن، مثل همیشه صبوری میکنه! بار اول نبود که اینجوری شد و بار آخر هم نخواهد بود.
خیلی دوست داشتم ندا رو میدیدم و با هم گپ میزدیم و خالی میشدیم، امروز قرار داشتیم که کنسل شد و اگه خدا بخواد می افته واسه فردا. حوصله ی عروسی سمیه رو هم ندارم، کاش میشد یه جوری بپیچونم و نرم ولی مگه این مرجان میزاره!

پی نوشت:نمیدونم چرا هر چند وقت یکبار پیدات میشه و یه جورایی باعث ناراحتیم میشی! هیچی هم نگی، همین که پیدات میشه، یاد روزهایی می افتم که از توی زندگیم پاکشون کردم، ولی هنوزم اثرشون هست!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://store.sepehrblog.ir/

سلام
وبلاگ پر محتوایی ودارید و خوشحال می شوم از وبلاگ من نیز بازدید نمایید.

سعی من در این وبلاگ بر آن بوده تا محیطی از بهترین ها و جذاب ترین ها را در راستای ارائه ی تسهیلات برای بازدید کنندگانم قرار دهم و خوشحال می شوم نظرات تکمیلی تان را در این راستا بدانم.

در ضمن در قسمت فهرست وبلاگ می توانید انیمیشن های برتر و جذاب را بطور رایگان دانلود فرمایید.

امیدوارم موجبات بازدید مجدد شما را فراهم کنم و از بازدید وبلاگم راضی باشید.

موفق و پیروز و سربلند باشید.
مهدی

:)

سعید دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

گاهی وقت ها این افکار، افکار خود آدم نیست، افکار القا شده است. بعضی وقت ها هم باورهای واقعی آدمه که سعی می کرده به خودش بقبولونه که باورشون نداره

همچین دوستهایی کم پیدا میشن خوب

واقعا اینطوریه؟ پس خیلی خفنم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد