عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

اندر احوال

بالاخره امروز یه کم وضع اینترنتمون بهتر از روزهای دیگه است و با خیال راحت میتونی به جیمیل و گودرت سرک بکشی!
پریروزا صبح خواهری رو بیدار کردم واسه کنکور ارشد! روزگاریه واسه خودش! ولی خب خواهری هم راحت رفته و سر جلسه خوابیده، اصولا بدون کلاس استعداد رتبه آوردن نداره! برای کاردانی که بدون کنکور رفت علمی کاربردی، کارشناسی هم رفت مدرسان شریف تا تونست رتبه دو رقمی بیاره، این یکی که دیگه هیچی! عین خواهرش نیست که بدون کلاس و اینا رتبه هشت هزار بیاره و بره دقوز آباد درس بخونه!
اصولا پول دستم نمیمونه، هر وقت به میلبون میرسه، سریع سرمایه گذاری میکنم! توی همه ی بانک ها از این حساب های زرین و طلایی دارم! مامان بزرگ هم پولش رو داده بود دستم، منم رفتم از این اوراق های میدان های گازی خریدم، بهش نگفتم، ولی یهو سودش رو بهش میدم تا خوشحالش کنم، طفلک مامان بزرگ یه نفره، البته عمو و محیا هم پیشش هستن، ولی به قول خودش، یارانه بهش میدن 89 تومن، ولی پول تلفنش میاد بیست تومن، پول گاز شصت تومن، برق سی تومن، آب هم کمتر از بیست تومن براشون نمیاد، عمو که هیچی نمیده، همه رو مامان بزرگ میده! ولی کلا وضعش خوبه، سیصد از بنیاد میگیره، ماهی دویست تومن هم هر کدوم از پسراش بهش میدن، اینه که راحت میتونه پولاشو جمع کنه! اولاد زیاد داشتن به درد این روزها هم میخوره!


پی نوشت:امروز رفتم خونه ی خاله کوچیکه تا دوربین رو ازش بگیرم، یه بادکنک باد کرده همراه با نی هم در طول مسیر دستم بود که به نگار برسونم، نگاه های مردم دیدنی بود
پی نوشت بعد: فیلم مری و مکس رو دیدم، دوسش داشتم، مونده آپ رو ببینم
پی نوشت بعد بعد: آخرین ماه سال

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

اینها به آدم رحم نمی کنن چه برسه به اینترنت!!!

ای بابا، چه کشیدی تو، تو این پیام نور!
خواهری شانسی هم نزد؟ همین جور الکی پر کنه، شاید مثه من مدادش خوب بود قبول شد، خدا رو چه دیدی؟

فردا که بلوتوثت با بادکنک در آمد و من خودم شیرش کردم، نگی چرا شر کردی‌ها

مری مکس رو شیش هفت ماه پیش دانلود کردم هنوز ندیدمش، اصن نمی‌دونم کجای لپ پاپم هست

اصولا اهل شانسی زدن هم نیست، فقط خورده بود و خوابیده بود!
پس بگو چرا قبول شدی، مدادت جادویی بوده
یادم باشه یه جلسه کلاس فرهنگ بلوتوث برات بزارم
حالا من چندین ماه پیش فیلم شاهزاده ایرانی رو دانلود کردم و الان نیست!
جدیدا دختر خوبیم و آخر ماه به اندازه دانلود یه فیلم ظرفیت دارم و منم ازش به نحو احسن استفاده میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد