عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عیدی

امروز قصد کردم برم جایگزینی برای فلش مفقود شده ام بگیرم، رفتم بازار رضا، همه ی مغازه ها رو گشتم، همش چهار تا مدل بیشتر نبودن، اچ پی میخواستم، اونم دو مدل بیشتر نداشت، کلا فانتزی ها هم به دلم ننشت، منم یه مردونه اش رو گرفتم(اینم قیافه اش) اندازه یک بند و نیم انگشت منه، راضی بودم، قیمتشم خوب بود، با بقیه پولم یه موس تخت فراسو گرفتم، از اینا که سیمش جدا میشه، بعد تازه کاور هم داره! تازه ترشم اینکه صورتیه(اینم قیافه این، ولی مشکی، چون صورتی رو پیدا نکردم) خلاصه که خیلی الان از خریدام راضیم، هنوز هم بهش عادت نکردم، یه جوریه، ولی دوسش دارم، کلا مشکل پسندم، کل مغازه ها رو گشتم، توی یکی از مغازه ها هم رفتم، فروشنده گفت همینا خوبه از اینا ببر، ولی ته دلم راضی نبود، یک ساعت بعد، اونور پاساژ همون آقا یهو از کنارم ظاهر شد و گفت، خانوم شما هنوز انتخاب نکردین؟ اولش میخواستم بگم به تو چه آخه، بعد گفتم آقا، من یه مدل خوشگل میخوام، صورتی باشه، اچ پی باشه، های اسپید باشه، چهار گیگ هم باشه. گفت شما همه جای ایران رو بگردی اچ پی صورتی پیدا نمیکنی، بیا از همینا بخر، این شد که دیگه خسته شدم و رفتم همونو خریدم، هنوزم تست نکردم ببینم چطوریه، دو سال گارانتی تعویضی هم داره تازه!

پی نوشت: فک کنم دیگه لازم نیست بگم بعد از بازار رضا کجا رفتم، چون خیلی تابلو شده دیگه! ولی خوشحال شدم که دوستامو دیدم

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://narkand.blogspot.com

اتفاقاً من چند وقت پیش به یکی از استادهامون پیشنهاد کردم فلش اچ پی بخره. باهم رفتیم واسه خرید، حداقل هشت مدل اچ‌پی داشت، آبی هم داشت ولی صورتی نداشت.

یه بار موس فراسو خریدم از این بلوتوثی‌ها، بسکه جنسش آشغال بود دیگه توبه کردم به غیر از کیبورد فراسو، جنس دیگه‌ای با این مارک بخرم. ماوسش تند تند باتری خالی می‌کرد.

خیلی هم لازمه، زود بگو ببینم کجا رفته بودی؟

ولی کلا چهار مدل بیشتر نبود، دو مدل مردونه، دو مدل فانتزی، فانتزیش فسفری بود و نارنجی

موس قبلیم جنیوسه، حالا من یه چیز خریدم تو باید بیای بزنی تو ذوقم!!!

خب معلومه که رفتم دیدن دوستام دیگه!

ندا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

اومدنت مثل همیشه روحیه بخش بود

قربونت برم من با اون قیافه نزارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد