عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

گزارش مشکوک

امروز صبح داشتم میز صبحونه رو جمع میکردم، تنها بودم، پیش خودم داشتم برنامه میریختم که بعد از این کار از کجا شروع کنم( جارو، گرد گیری، چیدن مبل های پذیرایی، زدن پرده های پذیرایی، نقاشی کردن دور قاب، کارهایی بود که باید امروز میکردم) ، یهو تلفن زنگ زد، یه آقایی پشت خط بود، گفت از پلیس صد و ده زنگ میزنم، دوباره گزارشی رسیده حول ماشینتون، یه دقیقه بیاین دم در. منم چادر چاقچور کردم و رفتم، یهو آقا پلیسه با موتورش رسید، گفتم دوباره چی شده؟ گفت گزارش جسم مشکوک به بمب کنار ماشینتون دادن، اومدم بررسی، گفتم شما هم باشین، با هم رفتیم سمت ماشین، روی صندوق عقب، یه جعبه صبز رنگ بود، که مثل جلد کتاب بود؛ آقا پلیسه یه کم بررسی کرد و بعد درش رو باز کرد، جای مهر و جانماز بود، گفت ببخشید دیگه گزارشه! بعد گفت شما ماشین رو بیارید دم کانکس ما پارک کنید راحتتریم! بعدشم صورت جلسه کرد و امضا گرفت و رفت! دیگه سر شناس هم شدیم! خلاصه که اول صبحی کلی وقتمون رو گرفت!

پی نوشت: خانه داری از همه ی کارهای موجود سخت تره! مطمئنم!
پی نوشت بعد: فردا سبزه میندازم!
پی توشت بعد بعد: هیچی!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
zigoli شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http:// www.zigoli.blogsky.com

زیگولی‎ ‎با بهترین فیلتر شکن‎ ‎مجانی و سریع ‎ ‎درخدمت شماست
www.zigoli.blogsky.com
zigoliproxy@gmail.com

سعید یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://ofogheakhar.blogfa.com

سعید دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://narkand.blogspot.com

شاید تله است؟ می‌خوان اول شکتون رو کم کنن بعد یهو نقشه‌شون رو عملی کنن!

ولی نگفتی بهار، با سازمان‌های جاسوسی رابطه داری؟ یه دوتا بادی‌گارد واس خودت استخدام کن

احتمالا کار آمریکای جنایت کاره
بزار حالا کارمو بکنم، به جاهای باریک کشید بادیگارد هم میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد