عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عیدانه

http://www.stewardscompany.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/spring.jpg


این آخرین فرصتیه که میتونم پست هوا کنم

نمیدونم فردا عازم هستیم یا پس فردا!
امسال هم با همه ی خوب و بدی هاش داره میره! نمیدونم چرا دلم روشنه که سال جدید سال خوبی میتونه باشه! کلا به نظر من سال های مضرب پنج، سال های خوبی هستن!
امیدوارم این سال جدید برای همه امون توام باشه با شادی و دل خوش و سلامتی و خبر های خوب!
الهی توی این سال جدید هیچ دلی شکسته نشه! الهی هیچ کس غم نبینه! الهی هیچ کس مریضی نبینه!
امیدوارم برای همه با خیر و برکت توام باشه
تقریبا بیست روزی نیستم! سخته دوری از فضای نت! دلم برای گودرم تنگ میشه که همین الان چهارصدو هفتاد تا آیتم نخونده داره! دلم برای پست هوا کردن هم تنگ میشه!
اینکه امیدوارم تعطیلات خوبی برامون باشه!
پیشاپیش عیدمون مبارک

پی نوشت: امروز دکتر اومد اینجا! پنج سال بود که همدیگه رو ندیده بودیم! یک ساعتی پیش هم بودیم! کلی خاطره زنده کردیم!
پی نوشت بعد: دیروز هم موهام رو فر کردم! از اون فرهایی که خوشگل و تا وقتی موهام بلند شه میمونه!الان کلی احساس خوشگلی میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
پانیذ پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://penglish.blogsky.com

امیدوارم بهت خوش بگذره
وقتی برگشتی خوش حال میشم به منم سر بزنی

متشکر

سعید پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://narkand.blogsky.com

سال نو و عیدت مبارک باشه. امیدوارم همین‌طور که میگی نود سال خوبی باشه. امیدوارم سال نود این همه اشک نریزی :)
دل من هم واسه‌ت تنگ میشه. تعطیلات خوش بگذره. کلاه قرمزی هم نگاه کنی

ممنونم
سال نو شما هم مبارک باشه
امیدوارم سال نود هم برای تو خیر باشه و بله رو بگیری
فقط سه چهار قسمت نگاه کردم

سعید پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

ایشالله سال خوبی باشه
عیدت مبارک

همچنین برای شما

ندا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

عزیزم عیدت مبارک

عید تو هم مبارک قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد