عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

و ِجتــِـبــِل

نوشته بودم قبل از عید با سارا رفتم باغ گل و یه گلدون گوجه گیلاسی گرفتیم، حالا یکی از گوجه ها اینقدر قرمز شده بود که امروز چیدمش! البته قبل از چیدنش ازشون عکس هم گرفتم تا بزارم اینجا! توی این یه هفته که نارنجی شد و داشت کامل قرمز میشد، هر کی اومد خونه امون، قربون صدقه اش رفت! بعد تازه همه میگفتن پس کو فلفلات؟ پس کو ریحونات؟ خبر ندارن که دیگه بذر ریحون ندارم و بوته فلفلم زیر بارون موند و خراب شد! ولی به جاش امروز یه عالمه باغبونی کردم که امیدوارم سالم سر از خاک بیرون بیارن و رشد کنن! میدونم فصل کاشتن نرگس پاییزه، ولی من چند تا پیازش رو داشتم و از ترس اینکه تا پاییز خراب شن، امروز کاشتم، کنار نرگس ها تربچه کاشتم، توی یه گلدون، فلفل مکزیکی کاشتم و توی گلدون دیگه فلفل قلمی! امروز کلی وقتم رو به خودم اختصاص دادم و اینجور کارها کردم!

پی نوشت:این عکس بوته گوجه گیلاسیمه، یه دونه دیگه از گوجه ها داره رنگش تغییر میکنه!
پی نوشت بعد: بهش میگم بیا بوست کنم، امروز کلی بهت فحش دادم، میگه نمیخواد زحمت بکشی!!! اینم از دوست جون ما
پی نوشت بعد بعد بعد: دو هفته است میخوام برنامه بریزم ندا رو پنجشنبه ببرم تجریش، هی جور نمیشه! هر چند ایشون بلدن با یکی دیگه(منظورم فک و فامیله) برن

نظرات 5 + ارسال نظر
shahin چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.pack-market.ir

با سلام از وب سایت منم دیدن کنید اگه مایل به تبادل لینک هسید ابتدا لینک وب من رو بذارید سپس از طریق یاهو آیدی بمن اطلاع بدید تا لینک شما رو قرار بدم.
www.pack-market.ir
yahoo ID: pack_market

سعید چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://thatdayevening.mihanblog.com

ماشالله، چقد گوجه!
پس دوباره به زودی پسردار میشی باز :)

ایشالا اگه همه چی جور شه

سعید شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://ofogheakhar.blogfa.com

نمیشود کنار نرگس ها مرا هم بکاری ؟
میدانم که نرگس ها کنار من بهتر می رویند
چه در بهار باشد چه در پاییزو تابستان و زمستان...مهم کنار من بودن است
خواستم یه چن جمله ادبی عاشقانه نوشته باشم
برو یه هکتار باغ تو دماوند بخر باغبونی کن
میگم دختر تو چقدر ماشالله هزار ماشالله استعداد نهفته داری کتابفروشی و باغبونی و....

چه با احساس
قصد دارم یه گلخونه توی پاکدشت بگیرم
اصن من از هر انگشتم بیست تا استعداد میباره

ندا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

ای بابا.........

یعنی اینجا هم شروع کنم؟

م. رئوف جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

bfebbff00010676

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد